SEPA problemen

mdPartnerNL
Member Posts: 802
Zojuist nog even met andere consultants/partners hierover gesproken en bevestiging gekregen over enkele pijnpunten. Dit is dan volgens mij nu de status:
Import van mt940:
Dit werkt nog niet naar behoren. De vereffening van ingelezen posten lukt niet met een openstaande post. Wel zie je per ingelezen post een juist bedrag.
Hopelijk komt Ms met een update!
Export van betalingen:
Deze werkt wel maar niet bij elke bank. Sommige banken stellen extra eisen die MS vast niet gaat nakomen.
Export Incasso:
Hiervoor zal op korte termijn een update van MS uitkomen aangezien een eerste incasso en vervolgincasso's apart moeten worden uitgeleverd.
Ps.
Stuur je me via pm een update fob zal ik die hier plaatsen..
Import van mt940:
Dit werkt nog niet naar behoren. De vereffening van ingelezen posten lukt niet met een openstaande post. Wel zie je per ingelezen post een juist bedrag.
Hopelijk komt Ms met een update!
Export van betalingen:
Deze werkt wel maar niet bij elke bank. Sommige banken stellen extra eisen die MS vast niet gaat nakomen.
Export Incasso:
Hiervoor zal op korte termijn een update van MS uitkomen aangezien een eerste incasso en vervolgincasso's apart moeten worden uitgeleverd.
Ps.
Stuur je me via pm een update fob zal ik die hier plaatsen..
0
Comments
-
mdPartnerNL wrote:Export Incasso:
Het is nog niet helemaal getest, dus nog te delen. Zo gauw dat kan komt ie aan mijn post te hangen. Overigens had ik dit binnen een dag voor elkaar.0 -
mdPartnerNL wrote:Import van mt940:
Dit werkt nog niet naar behoren. De vereffening van ingelezen posten lukt niet met een openstaande post. Wel zie je per ingelezen post een juist bedrag.0 -
De nieuwe objects van Ms werken goed. Alleen het herkennen van betaalingskenmerk etc, uit de omschrijvingen nog niet. Moet hier ook nog naar kijken maar wacht nog op voorbeeld bestanden van de klant.0
-
mdPartnerNL wrote:De nieuwe objects van Ms werken goed.
Ik heb nog geen vervanger van REP11000020 (Import Swift MT940) gezien.0 -
Ik dacht dat dat report ook ge-update was.. dus niet, versie in NAV2009 is NAVNL6.00.01 dus het kan niets anders als dat deze ook nog aangepast moet worden door Ms.
Met een nieuwere import bestand waarin ook nieuwe IBAN nummers staan, staat meestal ook nog maar (1) een enkele lange 86: regel met alle omschrijvingen/betalingskenmerk. Het verschil met de oudere importbestanden van de amro bank bijvoorbeeld is dat hierin altijd meerdere 86: regels staan.0 -
Heb deze week veel tijd besteed aan het maken van een MT940 Structured import.
Thank you ms ](*,)0 -
Heb ze voor ING, RABO en ABNAMRO. De laatste nog niet helemaal getest. Vragen staat vrij. :whistle:0
-
Nou ik dacht dat ik me redelijk had ingelezen maar is de MT940 Structured per bank ook weer anders?
iig bij deze alvast een pm =D>0 -
Ja, ieder zijn eigen plas erover
ING was in mijn optiek het makkelijkst, RABO maakte wel dat ik mijn code beter gemaakt heb. ABN staat dicht bij RABO0 -
Gelukkig ben ik dan begonnen met RABO0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions