Zojuist nog even met andere consultants/partners hierover gesproken en bevestiging gekregen over enkele pijnpunten. Dit is dan volgens mij nu de status:
Import van mt940:
Dit werkt nog niet naar behoren. De vereffening van ingelezen posten lukt niet met een openstaande post. Wel zie je per ingelezen post een juist bedrag.
Hopelijk komt Ms met een update!
Export van betalingen:
Deze werkt wel maar niet bij elke bank. Sommige banken stellen extra eisen die MS vast niet gaat nakomen.
Export Incasso:
Hiervoor zal op korte termijn een update van MS uitkomen aangezien een eerste incasso en vervolgincasso's apart moeten worden uitgeleverd.
Ps.
Stuur je me via pm een update fob zal ik die hier plaatsen..
0
Comments
Het is nog niet helemaal getest, dus nog te delen. Zo gauw dat kan komt ie aan mijn post te hangen. Overigens had ik dit binnen een dag voor elkaar.
Never stop learning
Van Vugt's dynamiXs
Dutch Dynamics Community
Never stop learning
Van Vugt's dynamiXs
Dutch Dynamics Community
Ik heb nog geen vervanger van REP11000020 (Import Swift MT940) gezien.
Never stop learning
Van Vugt's dynamiXs
Dutch Dynamics Community
Met een nieuwere import bestand waarin ook nieuwe IBAN nummers staan, staat meestal ook nog maar (1) een enkele lange 86: regel met alle omschrijvingen/betalingskenmerk. Het verschil met de oudere importbestanden van de amro bank bijvoorbeeld is dat hierin altijd meerdere 86: regels staan.
Thank you ms ](*,)
Never stop learning
Van Vugt's dynamiXs
Dutch Dynamics Community
iig bij deze alvast een pm =D>
ING was in mijn optiek het makkelijkst, RABO maakte wel dat ik mijn code beter gemaakt heb. ABN staat dicht bij RABO
Never stop learning
Van Vugt's dynamiXs
Dutch Dynamics Community