Gebruik van meerdere verkoopdagboeken

marleenvdw
Member Posts: 18
Hallo,
Kan iemand met vertellen hoe ik facturen kan maken in Navision in verschillende "dagboeken"
Dwz. hoe kan ik verkoopfacturen maken en boeken met bijvoorbeeld 2 of meer aparte nummerreeksen?
Alvast bedankt.
Kan iemand met vertellen hoe ik facturen kan maken in Navision in verschillende "dagboeken"
Dwz. hoe kan ik verkoopfacturen maken en boeken met bijvoorbeeld 2 of meer aparte nummerreeksen?
Alvast bedankt.
0
Comments
-
Bedoel je Verkoop Dagboeken of Verkoop Documenten.
Verkoop dagboeken creeert alleen een klantenpost, geen document wat je kunt uitprinten. Hier kun je in de dagboeksjablonen meerdere batches aanmaken met verschillende documentnr. reeksen.
Verkoopdocumenten maakt echt een factuur die je kunt printen. Hier kun je via de form designer het veld posting no. series zichtbaar maken. Door dit veld te beinvloeden zal de geboekte factuur een ander nummer krijgen.0 -
Ik bedoel verkoopdocumenten.
Er zouden voor 2 verschillende afdelingen facturen gemaakt moeten worden, die dan ook apart genummerd worden, maar wel in dezelfde boekhouding zitten.
Met vriendelijke groeten,0 -
Mark Brummel wrote:Verkoopdocumenten maakt echt een factuur die je kunt printen. Hier kun je via de form designer het veld posting no. series zichtbaar maken. Door dit veld te beinvloeden zal de geboekte factuur een ander nummer krijgen.
Ok, dan wordt het dus deze oplossing...0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions