Taakwachtrijpost aanmaken voor goedkeuring van nieuwe leveranciers

mikevanb
Member Posts: 3
Hallo,
Een klant van me heeft de werkwijze dat iedere nieuw aangemaakte leverancier (door de fin. adm.) eerst goedgekeurd moet worden door de Finance Manager. Hiervoor is een goedkeuringswerkstroom ingericht, welke werkt door op de leverancierskaart goedkeuring verzenden te klikken. Echter, men is bang dat deze stap vergeten wordt bij het aanmaken van de leverancier en ik vroeg me af of dit via een taakwachtrijpost te automatiseren is? en zo ja, welke codeunit/rapport dient hiervoor in de taakwachtrij te worden opgenomen? En moet er nog iets van een parameterstring worden opgenomen?
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
Een klant van me heeft de werkwijze dat iedere nieuw aangemaakte leverancier (door de fin. adm.) eerst goedgekeurd moet worden door de Finance Manager. Hiervoor is een goedkeuringswerkstroom ingericht, welke werkt door op de leverancierskaart goedkeuring verzenden te klikken. Echter, men is bang dat deze stap vergeten wordt bij het aanmaken van de leverancier en ik vroeg me af of dit via een taakwachtrijpost te automatiseren is? en zo ja, welke codeunit/rapport dient hiervoor in de taakwachtrij te worden opgenomen? En moet er nog iets van een parameterstring worden opgenomen?
Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.
0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions