Bankoverschrijving via Telebankieren module (bank naar bank)

jcbos
Member Posts: 1
Wij werken al jaren met Navision versie 4 en maken daarbij gebruik van de telebankieren module.
Nu hebben wij van onze auditors te horen gekregen dat wij veel handmatige boekingen maken en dat dit verminderd moet worden.
onder de handmatige boekingen wordt door Navision ook de overboekingen naar banken geschoven.
Wij hebben meerdere bankrekeningen en wij schuiven nog wel eens met het geld omdat er op een rekening net iets meer nodig is, dan er staat of vanwege risico overwegingen.
Nu vraag ik mij af of Navision Telebankieren in een voorstel ook zo'n soort overboeking kan opnemen (als apart voorstel oid).
Zo ja, hoe werkt dit?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Nu hebben wij van onze auditors te horen gekregen dat wij veel handmatige boekingen maken en dat dit verminderd moet worden.
onder de handmatige boekingen wordt door Navision ook de overboekingen naar banken geschoven.
Wij hebben meerdere bankrekeningen en wij schuiven nog wel eens met het geld omdat er op een rekening net iets meer nodig is, dan er staat of vanwege risico overwegingen.
Nu vraag ik mij af of Navision Telebankieren in een voorstel ook zo'n soort overboeking kan opnemen (als apart voorstel oid).
Zo ja, hoe werkt dit?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions