Nav16 -> Opportunity -> Offerte maken -> Word document (template) invoegen en bewerken -> Verzenden

ReauLeau
Member Posts: 1
Beste,
Zoals de titel aangeeft wil ik graag een opportunity aanmaken en van daaruit een offerte aanmaken. Dit is mij ook gelukt. Het probleem is echter dat ik bij een dergelijke offerte een word document (template) wil invoegen die ik vervolgens eenvoudig kan bewerken (invullen van afmetingen etc.) en dan vervolgens kan verzenden.
Ik ben bekend met de funtie Rapportlay-out, maar het is mij tot heden alleen maar gelukt om steeds de template permanent bij te werken en vervolgens kan je hier ook niet zoveel mee in een offerte. (Of heb ik dit fout?)
Hebben jullie ideeën?
Alvast bedankt!
Zoals de titel aangeeft wil ik graag een opportunity aanmaken en van daaruit een offerte aanmaken. Dit is mij ook gelukt. Het probleem is echter dat ik bij een dergelijke offerte een word document (template) wil invoegen die ik vervolgens eenvoudig kan bewerken (invullen van afmetingen etc.) en dan vervolgens kan verzenden.
Ik ben bekend met de funtie Rapportlay-out, maar het is mij tot heden alleen maar gelukt om steeds de template permanent bij te werken en vervolgens kan je hier ook niet zoveel mee in een offerte. (Of heb ik dit fout?)
Hebben jullie ideeën?
Alvast bedankt!
0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions