Options

Code Coverage help...

vampireeyesvampireeyes Member Posts: 33
edited 2005-04-19 in NAV Dutch speaking only
Hoi,

Ik heb in het andere topic geleerd hoe je een .fob bestand invoert. Nu ging dat bij mij niet goed aangezien er al een custom built gedoetje in de weg zat. Per saldo was er dus helemaal niks gebeurd.

Anywho misschien dat iemand hier een oplossing weet oid. Ik moet rechten door gaan voeren. Daar heb ik van een vertegenwoordiger een nuttige tip voor gekregen in de vorm van: Code Coverage. Nu ziet die er bij mij alsvolgt uit:

Plaatje

Echter het rood omcirkelde gedeelte werkt niet. Ik kan er op klikken wat ik wil, er wordt gewoon niks toegevoegd aan mijn rol(len). Ook de volgorde lijkt niks uit te maken. Of ik nou eerst zeg toevoegen en dan ga code coveragen en dan alsnog erop klik. Of eerst code coveragen en later pas een rol selecteer en klik op toevoegen. In het editable veld kies je de rol het uneditable veld geeft je rol weer na dat je op toevoegen hebt geklikt.

Is dit een standaard formulier? is dit een custom aanpassing? Weet iemand een oplossing / hier meer van?

alvast bedankt !!
???????????????????????
{ Intuitively wrong... {
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Comments

  • Options
    vampireeyesvampireeyes Member Posts: 33
    ok... het is opgelost... toevallig weer een vertegenwoordiger tegen het lijf gelopen...die probeerde het even zelf.... lukte ook niet...

    Kwam toen met het kleine detail: je moet alle toe te voegen items eerst markeren....

    :oops:

    Wat mij betreft kan het topic/post weg / slotje erop...

    Admin !
    ???????????????????????
    { Intuitively wrong... {
    ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Sign In or Register to comment.