Hallo allemaal
Hopelijk kan iemand van de geleerden me hier helpen.
Ik zou een nieuwsbriefje willen sturen aan mijn contacten, vanuit Navision.
Kan dat überhaupt?
Het zou een, simpel word-bestandje moeten zijn, zeg maar met een vast kopje en voetje en dat ik de tekst er in kan aanpassen. Kan dat eventueel via een segment dat je hebt aangemaakt? Maar hoe dan? Krijg het niet voor mekaar! Voor sluitingsmails en dergelijke te kunnen versturen.
Kan iemand me op weg helpen? Ben wel een quasi-leek...
Heel erg dank alvast!
0
Comments
Stap 1 Kies in het hoofdmenu voor -> Verkoop & Marketing.
Stap 2 Kies in het Verkoop & Marketing menu voor -> Marketing
Stap 3 Kies in het menu Marketing voor -> Segmenten
Stap 4 Tabblad Algemeen, maak via F3 nieuw nr. aan (SE)
Kies als omschrijving bijv. nieuwsbrief (verkoper is aanmaker)
Stap 5 Tabblad Interactie, interactie sjablooncode
: kies een van de standaardsjablonen (indien aanwezig)
Stap 6 Kies Correspondentietype (afdruk, e-mail, fax)
Bijlage nee: betekent geen sjabloon
Kies voor AFDRUK.
Stap 7 Klik op de drie puntjes (…) achter het veld Bijlage.
Je kunt nu eventuele specifieke tekst toevoegen voor deze mailing.
Stap 9 Bepalen naar wie mailing toegestuurd wordt.
Via <Functies> <segment> <relaties toevoegen>
Stap 10 Nu worden alle contacten geselecteerd volgens de selectie uit Stap 9.
Stap 11 In de kolom Bijlage kun je eventueel afwijkende tekst opgeven voor betreffende
contact: nog extra toevoegen dan komt er uniek te staan, anders alleen overgenomen
Stap 12 Logbestand, op basis van Correspondentietype: Afdruk
Opties: bijlage verzenden
Opvolgsegement maken (bijv. antwoord retour)
Stap 13 Check afdrukken
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik heb de stappen even globaal beschreven..!