Options

dataport en aanpassen calcfield waarde

Red-EagleRed-Eagle Member Posts: 107
edited 2012-04-18 in NAV Dutch speaking only
Ik heb een dataport dat functioneert naar behoren, alleen wil ik hem iets slimmer hebben. Ik maak bij de inkooporder een dataport tijdens het uitvoeren van deze functie wordt er in een calcfield cel op de inkooporderkop een waarde ingevuld. Dit werkt naar behoren. Het probleem is dat de cel met dit vakje verbonden calcfield niet geupdated wordt. Je moet dan eerst weer de waarde selecteren en op enter drukken dan wordt de waarde goed weergeven van de verbondden cel. Wanneer ik de waarde rechtstreeks in de inkooporder handmatig invul wordt wel het verbonden calcfield geupdated. Hoe krijg ik het voor mekaar dat de dataport na invullen van de waarde het verbonden cel ook invult.

Answers

  • Options
    PloegPloeg Member Posts: 70
    Gebruik je dit in de Classic Client of in de RTC?

    In het geval van de Classic Client kun je misschien een constructie bedenken die gebruik maakt van TimerInterval functie op de betreffende Form zodat de Form om de x (milli)seconde controleert of het scherm geupdate moet worden.

    In de RTC heb ik dit probleem nog niet gehad, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je hier ergens een CurrPage.UPDATE moet uitvoeren. Als het al niet automatisch gaat.
  • Options
    SogSog Member Posts: 1,023
    zou veldvalidatie en currform.update(false) niet kunnen helpen?
    |Pressing F1 is so much faster than opening your browser|
    |To-Increase|
  • Options
    Red-EagleRed-Eagle Member Posts: 107
    Het is de classic client. Het updaten van scherm hoeft maar 1 keer, aangezien het alleen gedaan moet worden als het dataport wordt uitgevoerd.

    Ja een veldvalidatie is de oplossing, bedankt Sog.
Sign In or Register to comment.