Options

Navision verdeler/developer worden.

StevenRStevenR Member Posts: 9
edited 2011-12-09 in NAV Dutch speaking only
Hallo ik ben niet 100% zeker dat ik hier juist zit but here it goes,


Ik ben op zoek naar iemand die mij een duidelijke uitleg kan geven over hoe ik
microsoft navision Developer/Verdeler kan worden. Ik heb op de microsoft sites al veel
gezocht/gelezen, maar echt 100% duidelijk is het niet.

Ik heb deze morgen ook contact gehad met Microsoft belgië, maar hier ben ik niet veel wijzer uit geworden.
behalve dan dat ik Microsoft partner moet zijn.

Ik ben al een tijdje bezig met ontwikkelen met microsoft technologie (.net, C#) ik heb ook
al een aantal componenten geschreven voor navision en heb ook al wat code gegenereerd in codeunits.

Door de steeds groter wordende vraag van bestaande/nieuwe klanten zou ik dan ook graag weten hoe
dit alles in zijn werk gaat. Is er iemand die mij hier info kan geven over wat ik eigenlijk allemaal moet hebben
van licenties tot certificaten ? en wat hiervan ongeveer de richtprijs is om alles opgestart te krijgen.


Groeten,


Steven

Comments

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Amai, das niet eenvoudig uitgelegd.

    Er zijn verschillende modellen, maar als je echt actief licenties wilt verkopen zul je aan een aantal minimale eisen moeten voldoen met verschillende mensen, ik dacht twee of drie.

    Je hebt echter wel de tijd om dat te berijken, in die tijd kun je beginnen met je bedrijf. Indien je echter niet binnen de gestelde tijd de eisen haalt ben je alles kwijt.

    Basisvraag die je je moet stellen is of je wilt investeren in personeel, indien je dat niet wilt kun je je beter aansluiten bij een partij die reeds bekend is met de markt en met hen afpraken maken. Persoonlijk heb ik deze afspraken ook met twee parners.
  • Options
    DuikmeesterDuikmeester Member Posts: 304
    Ik ken verschillende mensen die ook zelf producten/services hebben ontwikkeld en dit, door zichzelf aan te sluiten bij een bestaande partner verkopen.
    Volgens mij kan je dan ook het beste een samenwerkingsverband met een Business Solutions partner opzoeken die zich al enigzins in jouw markt begeeft.
  • Options
    mdPartnerNLmdPartnerNL Member Posts: 802
    Interessante topic.

    Wij zijn partner en een samenwerking in de Benelux zie ik best zitten. Zo kun je samen blijven voldoen aan de steeds weer nieuwere regels voor omzet en examens. Zolang we een simpele maar sluitende overeenkomst kunnen maken ben ik best bereid onze klanten in een nieuw partner bedrijf om te zetten. Zo kunnen we misschien een verbeterde en vernieuwde Dynamore in de Benelux opzetten.

    Ook zzp-ers kunnen dan meedoen natuurlijk.

    Als iemand interesse heeft, mijn email is: mdPartnerNL@gmail.com
Sign In or Register to comment.