Options

Dynamics 2009 RTC SP1 Nederlands

JeroenSoreeJeroenSoree Member Posts: 6
edited 2011-06-29 in NAV Dutch speaking only
Goedemiddag,

Ik heb twee Dynamics 2009 servers beide draaiend op Windows Server 2008 Enterprise met SQL 2008 Enterprise.
Daarnaast een tweetal Windows 7 Clients (één 32 Bits en één 64 Bits)
Op alle vier de machines draait de Classic Client in het Nederlands en Engels. Op alleen de laatst geïnstalleerde Dynamics server krijg ik de RTC niet in het NL aan de praat. Niet op de 32 Bits noch op de 64 Bits Windows 7.

Ik vermoed dat dit dan ook iets met de server te maken heeft en niet met de RTC's. Iemand ervaring met het niet kunnen kiezen van de NL taal in de RTC?

Groetjes,

Jeroen
Jeroen Soree
Systems and Network Administrator

BBL Black Box Logistics Europe B.V.

The Smart Way

Answers

  • Options
    JeroenSoreeJeroenSoree Member Posts: 6
    Goedemiddag,

    Ik heb twee Dynamics 2009 servers beide draaiend op Windows Server 2008 Enterprise met SQL 2008 Enterprise.
    Daarnaast een tweetal Windows 7 Clients (één 32 Bits en één 64 Bits)
    Op alle vier de machines draait de Classic Client in het Nederlands en Engels. Op alleen de laatst geïnstalleerde Dynamics server krijg ik de RTC niet in het NL aan de praat. Niet op de 32 Bits noch op de 64 Bits Windows 7.

    Ik vermoed dat dit dan ook iets met de server te maken heeft en niet met de RTC's. Iemand ervaring met het niet kunnen kiezen van de NL taal in de RTC?

    Groetjes,

    Jeroen

    Het probleem heeft zich opgelost. Wat er gebeuren moet is de nl-NL map kopieren in de Services map op de server.
    Een simpele herstart van de services heeft geen resultaat. Omdat ik de server toch moest herstarten deed ik dat.
    Achteraf bleek de RTC helemaal in het NL. Dom dat de files niet bij de software packs (originele DVD's) worden meegekopieerd.

    Enfin,
    Probleem opgelost. Topic kan dicht.
    Jeroen Soree
    Systems and Network Administrator

    BBL Black Box Logistics Europe B.V.

    The Smart Way
  • Options
    ErictPErictP Member Posts: 164
    Op de DVD staat een aparte map (Installers\NL) voor het instaleren van deze bestanden.
Sign In or Register to comment.