documentatie over MorphX en X++

gertcuppens
Member Posts: 8
Ik werk op AWW waar we momenteel de grote overstap van de iSeries en Lotus Notes voorbereiden naar Axapta. Die overstap betekent ook overstappen van RPG en Lotusscript naar MorphX en X++.
De eerste opleidingen zijn achter de rug, maar een echte handleiding of naslagwerk ontbreekt nog. We krijgen te horen dat we alles in de helpfile terugvinden, maar eerlijk is eerlijk : ik en andere collega's hebben toch wel behoefte aan een boek zoals je er vandaag tientallen vindt over Java en C#.
Is er documentatie terug te vinden op het internet (bij voorkeur PDF formaat) of zijn er boeken te bestellen over MorphX en X++ ?
Ik heb al via google gezocht maar niet veel teruggevonden.
De eerste opleidingen zijn achter de rug, maar een echte handleiding of naslagwerk ontbreekt nog. We krijgen te horen dat we alles in de helpfile terugvinden, maar eerlijk is eerlijk : ik en andere collega's hebben toch wel behoefte aan een boek zoals je er vandaag tientallen vindt over Java en C#.
Is er documentatie terug te vinden op het internet (bij voorkeur PDF formaat) of zijn er boeken te bestellen over MorphX en X++ ?
Ik heb al via google gezocht maar niet veel teruggevonden.
0
Comments
-
heb je hier wat aan?
http://www.mibuso.com/dlinfo.asp?FileID=308This guide describes the Navision Axapta X++ debugger, a standalone application that communicates with the Axapta client / Axapta Business Connector.0 -
Bedankt voor de tip. Ik zal de documentatie zeker downloaden en nakijken.0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions