Options

Verzamelfactuur koptekst

NoiK00NoiK00 Member Posts: 51
edited 2010-10-12 in NAV Dutch speaking only
Hey,

Wij maken hier gebruik van een Navision pakket geleverd door een ander bedrijf. Hier hebben wij de mogelijkheid in klanten onder het kopje "OMS", om een "Verzamelfactuur koptekst" in te vullen. Dit gaat met een formule om ook specifieke data van een factuur erin weer te geven.

Is dit nou een standaard lokale functionaliteit? Ik bedoel hebben jullie ervaring hiermee, of zal ik even bij de leverancier de zelfde vraag stellen?

Ik heb nl. problemen met de weergave ervan, hij doet het iets TE goed... Wanneer ik de koptekst wil gebruiken bij het verzamelen van meerdere verzend regels, print hij de tekst voor elk product(Wanneer een verzending meer dan 1 regel heeft, meer dan 1 product, zal deze vóór elk product deze koptekst plaatsen).
Nu vroeg ik mij af of het een instelling was, of dat er ergens dan iets fout staat in mijn formule die gebruikt is als koptekst(een "break" oid).

Alvast bedankt,

Answers

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Ik vermoed dat dit maatwerk is voor jullie database.
  • Options
    NoiK00NoiK00 Member Posts: 51
    Bedankt
    Ik heb mijn vraag nu bij de leverancier gelegd. Ben benieuwd of ze me meer kunnen vertellen.
  • Options
    robinho81robinho81 Member Posts: 48
    Ik heb hetzelfde probleem gehad... en heb het opgelost door het maar 1 keer te laten printen. Wij hebben namelijk de verzamelfacturatie omgebouwd naar 1 factuur per 1 verzending. Dus komen er nooit 2 verzendingen/orders op 1 factuur en kunnen wij het ons veroorloven om maar 1 keer die regel te printen.
Sign In or Register to comment.