Options

ICL aangifte niet ontvangen door Belasting

HansDuttingHansDutting Member Posts: 25
edited 2010-06-17 in NAV Dutch speaking only
Wij hebben problemen met de Elektronische aangifte NAV (5.1).

Een klant van ons heeft over het eerste kwartaal ICP aangifte gedaan en staat netjes op verstuurd, echter zegt de belastingdienst dat het niet ontvangen is. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Weet iemand een oplossing?

Is er ergens (up to date ) informatie beschikbaar van alle instellingen 2010? Je kan googelen tot je een ons weegt maar ik kan het niet vinden.
Naast dit probleem, lopen we ook continue tegen passwordproblemen of UserID aan bij aanvraag certificaten.

Belastingdienst en DigiNotar geven geen hulp, maar dat is bij jullie waarschijnlijk oud nieuws.

Daarnaast nog een vraag over het standaard wachtwoord wat in NAV zit. We lopen ook vast op userID en wachtwoord bij aanvraag.

TNX,
Hans D.

Inmiddels zijn we er achter, het emailadres (wat inmiddels alweer voor de zoveelste keer is gewijzigd) was niet correct.
Grappig dat bij de vorige status verstuurd plus terugmeldcode verschijnt.
voor 2010 = ondernemers@ontvangen.belastingdienst.nl in veld Submit ICP Decl. to Email
Publiceert de belastingdienst deze adressen ook nog eens ergens?
Sign In or Register to comment.