Options

REPORT: stock gesorteerd per magazijn

ezjurgenezjurgen Member Posts: 5
edited 2009-04-28 in NAV Dutch speaking only
hey, eerste post, so be kind :)

NAV gebruiker/MS partner (non Dynamics)

ben op zoek naar een rapport waarmee ik de stock kan controleren in ons magazijn en de verschillende wagens (die ook als magazijn zijn aangemaakt).

Wat ik nu doe is het openen van het artikeloverzicht, export naar Excell, afdrukken en stock nazien, maar op het overzicht is dit alles tesamen en niet per magazijn. niet handig dus.

Er is me geleerd hoe ik rapporten kan aanpassen via sections (beetje zoals MS access reports niet?) dus ik hoop dat ik de bron en filter van een rapport kan aanpassen zodat het eerst de stock van het magazijn weergeeft en dan die van onze wagens.

Kan ik een bepaald bestaand rapport gebruiken om deze aanpassing op te doen? Zit ik met die secties ver genoeg of moet ik hiervoor in de CAL aanpassen?

Groeten,

Jurgen

Comments

  • Options
    ErictPErictP Member Posts: 164
    In het geval dat jullie opslaglocaties gebruiken kun je denk ik aan de slag met raport Mag.-opslaglocatieoverzicht (7319).
    Op het optieblad "Opslaglocatie-inhoud weergeven" aanvinken.

    Groet,
    Eric
  • Options
    ezjurgenezjurgen Member Posts: 5
    Hey,

    Bedankt, dat leek me inderdaad wat ik zocht, alleen opende het (met het vinkje) leeg. Enig idee waarom? Op het eerste tabblad hoef ik niks te selecteren niet?

    groeten,
  • Options
    ErictPErictP Member Posts: 164
    Het vinkje leeg is de standaard instelling.

    Als je op het eerste tabblad get veld "Leeg" selecteerd en de filterwaarde op "Nee" zet filter dan worden alleen de locaties getoond waar wat op staat.
Sign In or Register to comment.