ik heb een aantal posts mbt
bold tekst doorgenomen maar blijf met een vraag zitten.
Is het mogelijk om onderstaande string volledig
vet af te drukken op de faktuur ?
SalesLine.Description := STRSUBSTNO('%1 %2, %3 %4',Text002,SalesShptHeader."Order No.",Text000,"Document No.");
Dit geldt dan alleen voor deze string; andere verkoopregels dienen niet
vet te worden afgedrukt.
Deze coderegel staat in tabel 111 in de section
InsertInvLineFromShptLine(VAR SalesLine : Record "Sales Line";VAR TempFromDocDim : TEMPORARY Record "Document Dimension").
Kunnen jullie me in de goede richting helpen svp. Bij voorbaat vriendelijk dank.
Comments
On a textbox on the Form you have also the OnFormat() Trigger. here you can dynamicly set the bold property (CurrForm.MyTextBoxWithName.Fontbold(True))
But this: "My Value in a textbox is bold"
is in one textbox not possible.
Regards
weer bedankt voor je snelle reactie. Ik hoef echter niet één deel van de textbox vet te hebben. De gehele
textbox moet vet zijn. Echter het is een programmaregel in een tabel waardoor bij het (batch)aanmaken van fakturen
een regel wordt ingevoegd. Deze ingevoegde regel mag in zijn geheel vet zijn.
Dus volgens jouw voorbeeld: "My Value in a textbox is bold"
Echter de standaardfaktuurregels die van de verkooporder komen (en dus niet automatisch zijn ingevoegd), dienen
niet vet te zijn.
Ik vraag me af of dit mogelijk is. In de String kun je bijv. het commando UPPERCASE of LOWERCASE gebruiken. Ik zou
zoiets willen hebben voor BOLD.
Dit kan enkel via de formateringseigenschappen van de textbox.
jammer, maar ik kon er ook al niets over vinden. In ieder geval bedankt Garak en Lyot voor jullie
reacties.
RIS Plus, LLC
Ha Daniel,
(ik zat toevallig net een posting van je te lezen op DUG). Da's een andere invalshoek, zou misschien werken maar dan moet er wel een unieke variabele in de salesline zitten waarmee ik
het onderscheid kan maken tussen de section wel/niet afdrukken.
Nu kennen wij vrije velden en tabellen in onze oplossing, maar ik kan daarmee niet
aangeven of de regel automatisch is ingevoegd of niet. En dat
is precies waar ik het verschil wil maken. Enig idee voor een variabele?
RIS Plus, LLC