Basis valuta aanpassen

semm
Member Posts: 50
Beste Mibuso leden,
Ik wil in onze Navision database nog een extra bedrijf aanmaken. Dit bedrijf is in Engeland gevestigd dus de basis valuta van het bedrijf moet ook ingesteld worden naar GBR. Kun je in NAV op bedrijfsniveau de basisvaluta aanpassen, zo ja waar moet ik dit doen. Als men bijvoorbeeld bij de inkoopafdeling een betalingsrun genereert, gaat dit dan ook in ponden?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik wil in onze Navision database nog een extra bedrijf aanmaken. Dit bedrijf is in Engeland gevestigd dus de basis valuta van het bedrijf moet ook ingesteld worden naar GBR. Kun je in NAV op bedrijfsniveau de basisvaluta aanpassen, zo ja waar moet ik dit doen. Als men bijvoorbeeld bij de inkoopafdeling een betalingsrun genereert, gaat dit dan ook in ponden?
Alvast bedankt voor jullie reacties
0
Comments
-
De Basis valuta zit in General Ledger Setup, op de General tab, wat in de US versie de eerste tab is, ik weet niet wat de Nederlandse caption is. Je hoeft dan verder voor transactie in de basis valuta nooit meer een valuta in te vullen. Het veld is meer een informatief veld, want er wordt verder nergens meer naar gekeken.0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions