Hoi,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. We hebben afgelopen maandag alle pc's geupdate met OS SP3. Dit is allemaal ok verlopen op 3 verschillende type pc's na. Wat het probleem is dat als men raporten wil uitprinten vanuit Navision dan duurt het erg lang (+- 20sec) voordat het printer instellingen scherm naar voren komt. als deze er 1 maal is dan is het verder geen probleem en komt het rapport er snel uit. Dus men moet erg lang wachten op de keuze van welke printer hij het moet uitprinten.
Nu heb ik zelf wel een oplossing gevonden namelijk : ik moet een nieuwe profiel aanmaken en de printers opnieuw installeren en ik heb dan het probleem niet meer. dit betekend voor mij dat het profiel is aangetast door SP 3 voor XP. de rest van de programma's zoals Excel en Word geven geen problemen met het printen van de documenten.
Natuurlijk wil ik het huidig profiel bewaren want ander moet ik alles overzetten. Wat ik ook al heb geprobeerd is het verwijderen van de printer en daarna wer aanmaken maar heeft niet geholpen. Navision opnieuw installeren en daarna weer installeren heeft ook niet gewerkt.
heeft iemand nog een tip om het huidig profiel van Xp te behouden en wel het probleem op te lossen.???/
please help help
Jammer genoeg was de oplossing door een totaal nieuw profiel aan te maken en alles opnieuw te installeren. De bestaande profiel is duidelijk aangetast en Navision kon er niet mee over weg.
](*,) [-o<
SOLVED.
0