Is er binnen de gebruikers hier iemand die de volgende mogelijkheid heeft toegepast in Navision?:
Wij produceren orthopedisch materiaal en krijgen daarvoor klanten over de vloer.
Nu willen we per klant de mogelijkheid om een bezoekrapportage in te vullen.
Zijn er bedrijven die hier al gebruik van maken en me kunnen vertellen of dit (betrekkelijk) eenvoudig is te bouwen/in te richten?
Ik ben heel benieuwd.
Alvast mijn dank
Rolanda
Comments
Hiervoor kun je het beste een CRONUS-database nemen en daarin naar een verkoper gaan en daar een interactielogpost aanmaken.
Bij een interactielogpost kun je eventueel een document importeren, zoals bijvoorbeeld een bezoekverslag in Word.
Je kunt ook 'gewoon' de opmerkingen (potloodje) bij een klant vullen.
En je zou compleet nieuwe functionaliteit kunnen maken; Nieuwe tabellen en schermen.
En er zijn vast nog meer mogelijkheden.
Tino Ruijs
Microsoft Dynamics NAV specialist
Erica
We make ERP & E-commerce work together: Dynamics NAV & Magento / WooCommerce E-commerce, B2B & B2C
http://www.tinx-it.com
Als je het al zo wilt doen, doe het dan op sharepoint...
Ik denk dat de topic poster allang besloten heeft en zoniet dan heeft deze nu alle argumenten gehoord.
Dit klopt wel een beetje. Neemt niet weg dat we alles meenemen. Ook hier zijn verschillende personen met verschillende ervaringen en ik zal deze oplossingen allemaal meenemen in de volgende bespreking.
In ieder geval heel erg bedankt voor de input.
Rolanda