Options

[4 sp3]electronisch bankieren: geen automatische vereffening

carlaJcarlaJ Member Posts: 19
edited 2008-01-14 in NAV Dutch speaking only
Indien wij via Electronic banking betalingen uitvoeren, worden de betalingen wel bij de betrokken leveranciers geregistreerd, maar de betalingen worden niet automatisch vereffend met de betrokken facturen.
De betalingen en facturen dienen achteraf nog handmatig vereffend te worden.

Ik vermoed dat dit ergens een verkeerde instelling is? (Ik kan mij niet voorstellen dat het de bedoeling is in Navision achteraf nog manueel af te punten, bij het gebruik van Electronic Banking)

Heeft u enig idee waar de instelling verkeerd zou kunnen staan? Of ligt het aan het programma?

Bij voorbaat dank!

Comments

  • Options
    MarcelMarcel Member Posts: 26
    Wij hebben hetzelfde probleem... Ik zit me rot te zoeken :( dus als er iemand een suggestie heeft hou ook ik mee aanbevolen...
    Best Regards,

    Marcel Bierens
  • Options
    MarcelMarcel Member Posts: 26
    Gevonden!

    Er zit een foutje in code unit 11000001. Ik heb de codeunit van 4.0 sp2 geimporteerd en alles werkt weer als vanouds...
    Best Regards,

    Marcel Bierens
  • Options
    carlaJcarlaJ Member Posts: 19
    pech, die codeunit zit er bij ons niet in? Da's misschien het probleem! :P
  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Tsja, voor degenen die het niet doorhebben, electronisch bankieren in Nederland en Belgie zijn 2 compleet verschillende modules die geenszins op elkaar lijken. :?

    Ik heb een aantal malen de uitdaging gehad deze ineen te combineren, inclusief DTAUS uit duitsland. :mrgreen:
  • Options
    Jan_schellekensJan_schellekens Member Posts: 7
    Marc,

    ik las net dat jij dat telebanking BE, NL & DE hebt gecombineerd, ik zit met hetzelfde probleem maar dan met NL & CZ functionaliteit. Heb jij hier misschien ervaring mee? Het gaat mij alleen om de exportfile (CLIEOP)# en de CZ indeling)die Nav genereert na het verwerken van de betaalrun.

    met vriendelijke groet,

    Jan
  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Sorry.
Sign In or Register to comment.