Indien wij via Electronic banking betalingen uitvoeren, worden de betalingen wel bij de betrokken leveranciers geregistreerd, maar de betalingen worden niet automatisch vereffend met de betrokken facturen.
De betalingen en facturen dienen achteraf nog handmatig vereffend te worden.
Ik vermoed dat dit ergens een verkeerde instelling is? (Ik kan mij niet voorstellen dat het de bedoeling is in Navision achteraf nog manueel af te punten, bij het gebruik van Electronic Banking)
Heeft u enig idee waar de instelling verkeerd zou kunnen staan? Of ligt het aan het programma?
Bij voorbaat dank!
0
Comments
Marcel Bierens
Er zit een foutje in code unit 11000001. Ik heb de codeunit van 4.0 sp2 geimporteerd en alles werkt weer als vanouds...
Marcel Bierens
Ik heb een aantal malen de uitdaging gehad deze ineen te combineren, inclusief DTAUS uit duitsland.
ik las net dat jij dat telebanking BE, NL & DE hebt gecombineerd, ik zit met hetzelfde probleem maar dan met NL & CZ functionaliteit. Heb jij hier misschien ervaring mee? Het gaat mij alleen om de exportfile (CLIEOP)# en de CZ indeling)die Nav genereert na het verwerken van de betaalrun.
met vriendelijke groet,
Jan