Verbergen menu in windows ce

arjenmeijernl
Member Posts: 2
Hoi,
we hebben een mini form gemaakt om te tonen in Symbol barcode reader met Windows CE en een schermgrootte van 320x240 puntjes via een Citrix client.
Alles werkt prima, maar ... navision 3.7 laat de titelbalk en de menu items zien. Hierdoor past het special aangepaste form voor 320 x 240 niet op het scherm en verdwijnt de OK knop.
Hoe kunnen we de menu items ( bestand, etc.) weghalen. Volgens onze dealer kan dit niet. Dit moet echter mogelijk zijn omdat het touchscreen voorbeeld op het hoofdscherm van Mibuso.com het menu ook niet heeft. Ik heb de broncode bekeken van het tochscreen voorbeeld, maar kan geen voor de hand liggende oplossing vinden.
Wie kan mij de juiste weg tonen?
Groeten van een gebruikers (geen programmeur),
Arjen
we hebben een mini form gemaakt om te tonen in Symbol barcode reader met Windows CE en een schermgrootte van 320x240 puntjes via een Citrix client.
Alles werkt prima, maar ... navision 3.7 laat de titelbalk en de menu items zien. Hierdoor past het special aangepaste form voor 320 x 240 niet op het scherm en verdwijnt de OK knop.
Hoe kunnen we de menu items ( bestand, etc.) weghalen. Volgens onze dealer kan dit niet. Dit moet echter mogelijk zijn omdat het touchscreen voorbeeld op het hoofdscherm van Mibuso.com het menu ook niet heeft. Ik heb de broncode bekeken van het tochscreen voorbeeld, maar kan geen voor de hand liggende oplossing vinden.
Wie kan mij de juiste weg tonen?
Groeten van een gebruikers (geen programmeur),
Arjen
0
Comments
-
Hallo Arjen,
Jullie Dynamics NAV Partner heeft gelijk....menu items ( bestand, etc.) weghalen..
Het Touch Screen voorbeeld is slechts een screen shot van 1 enkel form, en vertegenwoordigt niet de volledige applicatie.Met vriendelijke groet, best regards,
Rvduuren0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions