Options

[solved] tekstregels leegmaken

Adriaan2kAdriaan2k Member Posts: 159
edited 2007-11-27 in NAV Dutch speaking only
goedemorgen, ik heb bij een report een optietabblad met lege tekstregels welke de gebruiker zelf kan vullen en welke vervolgens op het report worden getoond. Maar deze regels blijven staan wanneer men de volgende faktuur wil afdrukken. Dan moet de tekst handmatig worden verwijderd. Hoe kan ik dit in het report laten gebeuren na afdrukken ?
De tekstregels staan op het optietabblad en komen voor in een footersectie. Ik weet niet wanneer deze regels in de code worden geladen en dus ook niet waar ik bijv. het commando 'clear' zou kunnen gebruiken.

Alvast bedankt voor de tips.
mvg Adriaan

Comments

  • Options
    rvduurenrvduuren Member Posts: 92
    Hallo Adriaan,

    Het lijkt erop dat de je de eigenschap "SaveValues" van het "Request Options Form" op YES heb staan.
    In trigger "Report - OnOpenForm()" van "Request Options Form" kun je de variabelen leegmaken..
    Met vriendelijke groet, best regards,

    Rvduuren
  • Options
    Adriaan2kAdriaan2k Member Posts: 159
    rvduuren wrote:
    Hallo Adriaan,

    Het lijkt erop dat de je de eigenschap "SaveValues" van het "Request Options Form" op YES heb staan.
    In trigger "Report - OnOpenForm()" van "Request Options Form" kun je de variabelen leegmaken..

    Goedemorgen R.
    bedankt voor je snelle reactie. Ik heb meteen beide opties geprobeerd.
    De 'SaveValues' opties heb ik op nee gezet. Alleen dit doen werkte niet, maar vervolgens met commando CLEAR de strings leegmaken bij je 2e tip werkt perfect. Je moet het maar weten :)
    mvg Adriaan
Sign In or Register to comment.