Goedemorgen iedereen,
Ik heb enkel een kleine vraag. Wij gebruiken datum in de kop voor bepaalde Forms, bijvoorbeeld 2007-2008. Zoals het nu staat moeten we aan het begin van het nieuwe seizoen de kop weer aanpassen. Is het mogelijk om dit aan te passen, zodat dit met elk seizoen meeloopt en zo ja, wat is de handigste manier?
Alvast bedankt. O:)
Martin Rootjes
0
Comments
Bedankt voor je reactie. O:) Het gaat niet om rapporten, maar om Forms. Bij rapporten is dit mogelijk, maar is het ook mogelijk in Forms? Bovenstaande werken we al mee.
Misschien ben ik nog niet helemaal duidelijk denk ik! :-s
We hebben een form gemaakt die met meerdere kolommen kijkt naar meerdere seizoenen. De caption van de kolom is bijvoorbeeld NH 2008. Volgend seizoen staat er nog steeds NH 2008, terwijl dit NH 2009 moet worden. Hoe dit op te lossen?
Anders kan je altijd de CaptionClass-property gebruiken op je form om deze captions at run-time te wijzigen. Hiervoor dien je dan ook Codeunit 1 te wijzigen, omdat hier de code zit die de CaptionClass-property opvraagt en de juiste caption naar het form stuurt.
Dank je wel. Het eerste punt hebben we besproken en dat zou het makkelijkste zijn natuurlijk, maar dat wil men niet. #-o
Ik zal gaan kijken naar de codeunit \:D/
Kijk eens hier: http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?t=6746
No PM,please use the forum. || May the <SOLVED>-attribute be in your title!