Options

delete or not to delete?

eromeineromein Member Posts: 589
edited 2004-01-19 in NAV Dutch speaking only
Based on my answer in post:

http://www.mibuso.com/forum/viewtopic.php?p=6691#6691

I would like to ask this:


Shouldn't we just delete the dutch forum?
"Real programmers don't comment their code.
If it was hard to write, it should be hard to understand."

Comments

  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    Dat, of er moeten een hoop andere forums bij, waar nationaal specifieke Navision vragen gesteld kunnen worden. Ik zou het NL forum persoonlijk niet missen, anders dan dat ik dan weer eens Nederlands kan typen :)
  • Options
    eromeineromein Member Posts: 589
    Jó... Partnerguide is toch ook Engels. En iedereen zou engels moeten posten op het partnerguide. Dat ook Duitsland en Frankrijk daar een uitzondering zijn..... ja.... Sommige dingen veranderen niet :(
    "Real programmers don't comment their code.
    If it was hard to write, it should be hard to understand."
  • Options
    Francis_MalengierFrancis_Malengier Member Posts: 28
    Het handige van een forum als dit is dat er info en hulp aangeboden en gevraagd wordt door gebruikers van een product.

    Als iedereen in het engels communiceert, dan heeft ook iedereen er wat aan. Ik erger me op de partnerguide ook aan het feit dat sommige antwoorden bv in het spaans geformuleerd zijn.

    Ik zou dus zeggen, posten in het Engels.
    :D
  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    ik zie wel een nut van een Nederlands forum, maar alleen voor heel specifieke Nederlandse problemen, zoals bestandspecificaties voor telebankieren naar de postbank of zo. Anders dan dat zou alles in een generiek forum in het Engels gepost moeten worden. Hier is naar mijn mening een taak weggelegd voor de forum admin, die de poster daarop attent maakt.
  • Options
    eromeineromein Member Posts: 589
    punt... maar!

    Als je dit door zou zetten dan zou je eigelijk voor elk land een forum moeten maken. Elk land heeft namelijk wel land specefiek maatwerk in de database.

    En dan krijg je een "ongewenste" opsplitsing van berichten op eht forum.
    "Real programmers don't comment their code.
    If it was hard to write, it should be hard to understand."
  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    Dat ligt dus helemaal aan hoe streng de forum admin daarin is, en uiteindelijk staat of valt het succes van zo'n forum dus met de gebruikers. Ik ben zelf dan dus ook een voorstander om mensen die zich niet aan de furomregels houden er gewoon uit te sodemieteren :) met een waarschuwing of twee natuurlijk, ik ben geen barbaar ;)
  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    oh.. en ja, dan zou je dus een pand-specifiek forum voor elke localisatie moeten hebben, maar dan wel met duidelijke forumregels en iemand die daarop let.
  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    land... niet pand. Tis een beetje koud hier :)
  • Options
    eromeineromein Member Posts: 589
    Met jezelf in discussie Denster?
    "Real programmers don't comment their code.
    If it was hard to write, it should be hard to understand."
  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    Nee hoor, ben soms alleen een beetje verstrooid :oops: . Hee zie ik daar een edit-knop :o ? Ja zeg, en hij werkt nog ook :D !
Sign In or Register to comment.