Options

CRM mogelijkheden binnen Nav 4.0

TijsTijs Member Posts: 22
edited 2009-11-26 in NAV Dutch speaking only
Beste mensen,

Ik ben een student die met een project bezig is om MS CRM 3.0 moet gaan implementeren in Nav 4.0. Op dit moment zit ik in de onderzoek fase, en ben aan het onderzoeken hoe CRM en Nav allemaal werkt. MS is niet altijd even duidelijk in de informatie die ze geeft op haar pagina, het klinkt allemaal heel mooi maar het is nooit concreet.
Dus ik heb een aantal vragen en in de toekomst misschien nog meer :D Ik hoop dat jullie deze kunnen/willen beantwoorden. Misschien kunnen deze vragen heel gemakkelijk te vinden zijn maar door alle informatie die ik heb gelezen zie ik soms door de bomen het bos niet meer.

Vragen.

1. Wat zijn de CRM mogelijkheden binnen Nav 4.0 (hoe diepgaand zijn deze)

2. Is CRM 3.0 een extra programma of wordt het een deel van Nav4.0 (staat het los van Nav)

3. Als het antwoord bij vraag 2 een extra programa is, zijn er dan pakketen voor Nav die meer CRM mogelijkheden geeft dan de huidige mogelijkheden. Zo ja weten jullie dan misschien welke? en waar ze te vinden zijn?

Ik zou het vandaag bij 3 vragen houden :wink: . Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met mijn onderzoek en eventuele vragen in de toekomst.

Alvast bedank.

Tijs

Comments

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    De CRM mogelijkheden binnen Navision zijn een stuk uitgebreider dan die van Dynamics CRM omdat het volledig geintegreerd is met Navision. Je kunt dus logistieke informatie gebruiken in je segmenten en facturen en leveringen maken vanuit je offertes.