Options

Lonen in navision

peterbredapeterbreda Member Posts: 13
edited 2007-07-26 in NAV Dutch speaking only

Beste,

Ik ben bezig met het inrichten van een Navision 5.0 omgeving. Voorlopig in een test (MSDN-licentie). Ik loop nu tegen het volgende probleem aan: de lonen.

De organisatie is een software bedrijf en wil per sé met navision werken.
Verkopen van software pakketten en consultancy uren, heb ik als producten ingericht. Debiteuren en Crediteuren zijn ook al ingegeven. Maar nu.

De lonen worden maandelijks overgemaakt en dienen dus te worden geboekt op o.a. loonkosten, vooruitbetaalde premies etc. Nu zit ik te denken om het personeel onder crediteuren te hangen (ze leveren werk als dienst). Kan ik dit zo het beste doen, of kan ik het beter anders oplossen ?

Greetz,

Peter

Comments

  • Options
    Adriaan2kAdriaan2k Member Posts: 159
    peterbreda wrote:

    Beste,

    Ik ben bezig met het inrichten van een Navision 5.0 omgeving. Voorlopig in een test (MSDN-licentie). Ik loop nu tegen het volgende probleem aan: de lonen.

    De organisatie is een software bedrijf en wil per sé met navision werken.
    Verkopen van software pakketten en consultancy uren, heb ik als producten ingericht. Debiteuren en Crediteuren zijn ook al ingegeven. Maar nu.

    De lonen worden maandelijks overgemaakt en dienen dus te worden geboekt op o.a. loonkosten, vooruitbetaalde premies etc. Nu zit ik te denken om het personeel onder crediteuren te hangen (ze leveren werk als dienst). Kan ik dit zo het beste doen, of kan ik het beter anders oplossen ?

    Greetz,

    Peter

    Ik weet niet of je het interessant vind, maar er is een bedrijf dat Navision heeft opgebouwd speciaal voor loonverwerking/uitzendbureau's. Dit bedrijf kun je vinden op www.mysolution.nl Misschien dat je eens met
    hen kontakt kunt opnemen ? Overigens kun je via finance>recurring journals wel automatische journaalposten aanmaken al zijn dit nog geen loonberekeningen.
    mvg Adriaan
Sign In or Register to comment.