Controls in Raport Sectie

Quivelus
Member Posts: 24
Ik vraag me af of het op een of andere manier mogelijk is om "controls" (het zijn niet echt controls) in een raport sectie aan te spreken. Indien op een raport een text-veld staat dat met een bepaalde IF test al dan niet getoond mag worden, moet je (bij mijn kennis!) steeds de waarde van dat veld veranderen [of twee secties aanmaken]. Dus momenteel doen wij steeds
IF conditie THEN
controlvalue := value
ELSE
controlvalue := 0; (of '')
Waarbij dan in vele gevallen nog met een extra globale variabele als source expressie dient gewerkt te worden.
Weet iemand of men deze "controls" niet kan aanspreken met Control.VISIBLE := TRUE; of een analoge manier? Als is het maar in de OnPreSection van de overeenkomstige sectie.
Zulke functionaliteit (of analoog) zou zeer geapprecieerd worden hier, maar ik weet niet of er een workaround is voor ons probleem?
Alvast bedankt.
IF conditie THEN
controlvalue := value
ELSE
controlvalue := 0; (of '')
Waarbij dan in vele gevallen nog met een extra globale variabele als source expressie dient gewerkt te worden.
Weet iemand of men deze "controls" niet kan aanspreken met Control.VISIBLE := TRUE; of een analoge manier? Als is het maar in de OnPreSection van de overeenkomstige sectie.
Zulke functionaliteit (of analoog) zou zeer geapprecieerd worden hier, maar ik weet niet of er een workaround is voor ons probleem?
Alvast bedankt.
Bohr-ing.
0
Answers
-
-
Ok, tx.
Spijtige zaak... :-)Bohr-ing.0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions