Options

Gebruik CRM module

benjamin2benjamin2 Member Posts: 5
edited 2007-04-05 in NAV Dutch speaking only
Momenteel ben ik voor een afstudeeropdracht bezig om het gebruik van Navision te verbeteren en te optimaliseren. Een van de modules waar momenteel geen gebruik van wordt gemaakt is CRM Marketing & Sales. Op Internet en uit de HELP functie probeer ik hier veel informatie over te veschaffen, over het gebruik en over de voor- en nadelen van deze module. De informatieverschaffing is voor mij niet helemaal duidelijk en daarom wilde ik hier eens vragen naar ervaringen etc. over deze module. Ook naar de koppelingsmogelijkheden voor verkopers buitendienst ben ik erg benieuwd (User Portal?).

Enkele zaken die ze willen gebruiken:
in een oogopslag de nog openstaande activiteiten per vertegenwoordiger
in een oogopslag de nog openstaande activiteiten per klant
koppeling met de agenda van de vertegenwoordigers (Outlook)
het onmiddelijk in kunnen voeren van een order na een bezoek aan een klant

Graag jullie ervaringen met betrekking tot deze module. Ik ben zeer benieuwd!

Comments

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Benjamin,

    De requirements die je opnoemt zijn allemaal mogelijk in Navision. De CRM module werkt echter op een iets aparte manier vergeleken met de rest van Navision.

    Er is een (oude) handleiding beschikbaar en we hebben eventueel ook cursusmateriaal en trainingen.

    To-Increase heeft tevens een CRM cockpit waarin je gebruiksvriendelijk data kunt presenteren. Wellicht is dit ook een interessante optie.

    Succes.
  • Options
    Geert_PennersGeert_Penners Member Posts: 12
    benjamin2 wrote:
    Momenteel ben ik voor een afstudeeropdracht bezig om het gebruik van Navision te verbeteren en te optimaliseren. Een van de modules waar momenteel geen gebruik van wordt gemaakt is CRM Marketing & Sales. Op Internet en uit de HELP functie probeer ik hier veel informatie over te veschaffen, over het gebruik en over de voor- en nadelen van deze module. De informatieverschaffing is voor mij niet helemaal duidelijk en daarom wilde ik hier eens vragen naar ervaringen etc. over deze module. Ook naar de koppelingsmogelijkheden voor verkopers buitendienst ben ik erg benieuwd (User Portal?).

    Enkele zaken die ze willen gebruiken:
    in een oogopslag de nog openstaande activiteiten per vertegenwoordiger
    in een oogopslag de nog openstaande activiteiten per klant
    koppeling met de agenda van de vertegenwoordigers (Outlook)
    het onmiddelijk in kunnen voeren van een order na een bezoek aan een klant

    Graag jullie ervaringen met betrekking tot deze module. Ik ben zeer benieuwd!

    Het in kunnen voeren van een order na een bezoek aan een klant kan op verschillende manieren. In ieder geval heb je daar aanvullende software voor nodig. De overige punten die je noemt zijn in ieder geval standaard aanwezig (althans vanaf versie 4) en deels vanaf versie 3.
    Kind regards,

    Geert Penners
    http://www.gac.nl
Sign In or Register to comment.