Ik heb een ambetant vraagje over Navision 5.0.
Nu heb ik niet echt een probleem, maar ik ben op zoek naar zoveel mogelijk informatie over de nieuwe versie... Het is de bedoeling dat ik het programma in "mensentaal" ga voorstellen (gepensioneerde vrouw en haar hond moeten het begrijpen). Tot zover heb ik enkel de Microsoft presentatie gevonden, maar die geeft teveel technische informatie.
Heeft er iemand soms iets nuttigs??
Alvast bedankt! \:D/
0
Comments
Ter zake: Zoek je deze informatie specifiek over 5.0 of mag het ook een oudere navision versie zijn?
Gaat het over simpele uitleg over navision algemeen of nieuwe functies in 5.0?
Het is de bedoeling dat ik een inleiding heb die Navision wat "algemeen" bespreekt, om de interesse op te wekken, en dan dieper op Corsica in te gaan (wat de nieuwe functionaliteiten zijn enzo).
De mensen van wie ik de opdracht gekregen hebben willen dat ik de technische en engelse termen zoveel mogelijk vermijd (wat niet gemakkelijk is, die klinken immers zo belachelijk in het Nederlands - hoe vertaal je breadcrumb bar trouwens??)
De nieuwe client is verschoven richting de 5.1 release.
Ik ben bang dat ik je dan niet kan helpen helaas.
Zolang het publiek maar een beeld krijgt van wat ze kunnen met de nieuwere versies is het goed.
Ik zou termen als 'Corsica' overigens vermijden, dat is een oud codewoord dat MSFT gebruikte voor een versie die niet meer in de planning zit. Het zal in elk geval niet de officiele benaming zijn van een uitgebrachte versie.
RIS Plus, LLC
am·be·tant (bn.)
1 [Belg., inf.] vervelend
http://www.vandale.be/opzoeken/woordenb ... d=ambetant
Daarom zei ik ook, niet dubbelzinnig opvatten, ik moet nog een steakje prikken met ons Waldo in San Diego.
Eric Wauters
MVP - Microsoft Dynamics NAV
My blog
Pintje erbij
Zeker niet ambetant
Hola, we gaan met deze post aan de haal...
RIS Plus, LLC
Tommy,
zijn jullie partner? Kan je op de partnersource. Ik weet het, het is redelijk ambetant om daarop te zoeken, maar tegenwoordig staat er heel wat info over 5.0 (en normaal sinds kort ook van 5.1).
Eric Wauters
My blog
Ja wij zijn partner, maar ik kan persoonlijk niet op PartnerSource. Ik loop hier stage en mijn begeleider is nogal strikt wat paswoorden en toegang betreft.
Ook wel vrij lastig... Ik bedoel... Ambetant...
Wij hebben een cursus gevolgd, en hier hebben we heel veel documentatie van gekregen ... . Alles valt echter onder dat f|@#{ing NDA contract...
Eric Wauters
My blog
RIS Plus, LLC
Ik heb hier en daar wat dingen van websites geplukt, nu enkel nog in een powerpoint gieten en ze kunnen mij opnieuw overspoelen met meer van deze "nuttige" werkjes. :whistle:
Eric Wauters
My blog