ik wil kleur in mijn rapporten krijgen. In de design geef ik kleurtjes aan bepaalde velden etc.. maar bij het uitprinten/voorbeeld zie ik ze niet ? hoe kan dit? of is dit helemaal niet mogelijk ???
Je kan wel een dingetje downloaden dat plaatjes kan maken van tekst in kleur (en omdraaien, dat soort dingen), wat je dan weer op je rapport zou kunnen doen, maar of dat goed werkt weet ik niet.
tja, het kan natuurlijk wel ... tenminste als je voldoende hebt aan een gekleurde achtergrond. Je maakt een gekleurde bitmap die even breed en hoog is als het veld dat je wil afdrukken, je plaatst deze dmv een picture- of imagebox in een report section, en zet daarover heen het veld.
Resultaat: het veld wordt in het zwart afgedrukt op een gekleurde achtergrond.
No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
Ik vind het anders best leuk om te zeggen. Tis een heel ander verhaal of ik het leuk vind dat we anno 2006 in een Microsoft ERP product geen kleuren in rapporten kunnen krijgen.
Comments
Je kunt alleen bitmaps in kleur uitprinten.
Je kan wel een dingetje downloaden dat plaatjes kan maken van tekst in kleur (en omdraaien, dat soort dingen), wat je dan weer op je rapport zou kunnen doen, maar of dat goed werkt weet ik niet.
RIS Plus, LLC
Deze vraag is al enkele tientallen keren gesteld.
No PM,please use the forum. || May the <SOLVED>-attribute be in your title!
Resultaat: het veld wordt in het zwart afgedrukt op een gekleurde achtergrond.
RIS Plus, LLC
Nog even geduld mensen, die nieuwe versie komt eraan. 8-[