Options

Etiketten uitprinten !!

postacipostaci Member Posts: 116
edited 2006-09-07 in NAV Dutch speaking only
Hoi mensen,

op de relatiekaart zou het ahndig zijn dat er direct via een knopje een etiket uit geprint kan worden!
Standaard zit er een rapport in Navision waar je etiketten uit kan printen.
Zijn er mensen die hiervoor betere oplossingen voor hebben of ervoor al iets gebouwd hebben ??

Akin

Comments

  • Options
    flfl Member Posts: 184
    Ja, heb hiervoor al enkele keren een knop gemaakt om via een Dymo Labelprinter een specifiek report (lees label) af te drukken.

    recRep.RESET;
    recRep.SETFILTER("No.",Rec."No.");
    IF recRep.FIND('-') THEN
    REPORT.RUNMODAL(50001, FALSE,FALSE, recRep);

    Ik heb wel het report bij de report instellingen zodanig ingesteld dat als een user dit afdrukt dit steeds op "zijn" etikel printer terecht komt.
    Francois
    Consultant-Developper

    http://www.CreaChain.com
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    50001 is de rapport etiketten ?? die in navision bestaat ?? bij ons is het rapport 5056 ??
    of heb jij een nieuwe rapport aangemaakt ????
    in ons standaard etiketten rapport kan je ook formaat opgeven enzo.. maar dat is niet nodig als je een labelprinter hebt ?
    dit ga ik dan ook maken.. dat je op de relatiekaart bij een betrefeende relatie direct een label kan uitprinten ! ;)

    tips zijn nog welkom !!
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    heb jij nou een nieuwe rapport aangemaakt ??? waar jij de opmaak zelf heb geregeld dat in Dymo labelprinter past??
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    Welke dymo Labelprinter kan ik beste gebruiken om uit te printen uit Navision >???


    Akin
  • Options
    flfl Member Posts: 184
    50001 is inderdaad een zelf gemaakt report.

    Dymo labelwriter 400 is ok, 400 turbo is enkel wat sneller in het afdrukken. Printers zijn goedkoop en functioneren perfect, enkel dat je de etiketten van Dymo zelf moet betrekken.

    In de printerdriver stel je wel het type label in dat je gebruikt. Dan maak je in Navision een label aan met als max afmeting de afmeting van de label. Als je de marges van je report dan op 0 plaatst kan je vrij nauwkeurig bepalen wat er waar dient te komen.
    Francois
    Consultant-Developper

    http://www.CreaChain.com
Sign In or Register to comment.