Options

Nooit een concreet antwoord...

TijsTijs Member Posts: 22
edited 2007-08-13 in NAV Dutch speaking only
Beste mensen,

Ik heb een vraagje over nav4 en nav5, namelijk.

Wat zijn de echter verschillen tussen deze twee, als ik het bij microsoft op de site opzoek krijg ik een HOOP extra informatie :? (wat niets of nauwelijks iets zegt) maar nooit een concreet antwoord. Dus bijdeze:

Hoop dat jullie een antwoord weten en of mij verder op weg kunnen helpen(doormiddel van een site). :)

Alvast bedankt,
Tijs

Comments

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
      Sales and Purchase Document Approval Pre-payments Inventory Costing Jobs Item Tracking Service Order Handling Intercompany purchase cost distribution Account Schedules

    Daarbij komt nog de beter integratie met Outlook en Word & Excel.

    Als je over een bepaald onderwerp een vraag hebt stel hem dan maar.
  • Options
    TijsTijs Member Posts: 22
    Hey Mark,

    bedankt voor je reactie, maar mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? want voor dat ik ze in mijn onderzoek kan plaatsen wil ik precies weten wat deze functies doen, zodat ik ze kan beargumenteren. zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

    Groetjes,
    Tijs
  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Die komen van partnersource. Klanten mogen daar niet bij helaas.

    Het is echter een presentatie die bestemd is voor eindgebruikers dus je NAV partner zou hem moeten kunnen verstrekken.
  • Options
    ajhvdbajhvdb Member Posts: 672
    Zoek in de downloads even naar de convergence video.
  • Options
    TijsTijs Member Posts: 22
    Thnx, heb het kunnen vinden.
  • Options
    p.willemse6p.willemse6 Member Posts: 216
    je kunt ook gewoon je account manager van je NAV partner vragen om het changes document op te sturen. Daarin staan in detail alle veranderingen...
Sign In or Register to comment.