Options

Prijsstijging onderhoudscontract

xtractextracte Member Posts: 9
edited 2007-06-11 in NAV Dutch speaking only
Beste allen,

ik ontving vorige maand een schrijven van onze NSC met de melding dat de upgradevergoeding van 10% voor ons naar 16% ging stijgen ?
Dit in het kader van het Business Ready Enhancement Plan...wat het ook moge zijn!

Gezien wij een hondertal users hebben en bijna alle module's in Navision gebruiken is dit een aanzienlijke prijsstijging die wij niet kunnen aanvaarden.

Zijn er andere Navision Users die met hetzelfde probleem zitten en die eventueel reeds stappen ondernomen hebben om deze prijsstijging tegen te gaan ?


Wij overhandigen allessinds het dossier aan onze raadsheer en zoeken hier een billijke oplossing voor te vinden !

Graag jullie reactie op deze post ?

Comments

  • Options
    ajhvdbajhvdb Member Posts: 672
    Bestaande klanten krijgen de verhoging in 2 stappen van 3%.
  • Options
    xtractextracte Member Posts: 9
    Dat weet ik maar dat maakt geen verschil... een prijsstijging van 6% had ik graag ook zomaar doorgevoerd naar mijn klanten !
    Ik vind dit onaanvaardbaar !

    In deze tijden moet elke ondernemer constant op zoek zijn om zijn kosten te drukken en dan gaan ze bij MS de kosten structureel verhogen en voor wat ...
    Voor de upgrades waar je nog eens een bak geld voormoet neertellen...
    En voor de 1 BTW aanpassing per jaar moeten ze het niet doen !

    Dat ze bij MS ook hun kostenstructuur aanpassen! Dan hebben ze dergelijke onderhoudsfee's niet meer nodig !
Sign In or Register to comment.