Options

Form op een tabblad !!

postacipostaci Member Posts: 116
edited 2006-09-07 in NAV Dutch speaking only
Hoi mensen,
ik heb een opportunitykaart met tabbladen. Kan ik in een tabblad een form plaatsen die ik nieuw heb aangemaakt ???
bv op tabblad Opportunity wil ik Form orderadministratie plakken ? of op een manier als dit mogelijk is ???

mazzellll

Akin

Comments

  • Options
    PEzechielsPEzechiels Member Posts: 83
    Dat kan door een subform op je tabblad te zetten.
    In je properties geef je dan je Subform Id op (ID van de form).

    Middels SubformLink kan je je subform linken aan je current record in Hoofdform.

    Hopelijk helpt dit.
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    Ja het is gelukt, maar mijn form is te groot voor die tabblad, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik rechts schuifbalk krijg dat ik in mijn form kan schuiven naar beneden, ( heen en weer) zo zit het vast en kan ik niet alles invullen... ik kan hier ook niet door scrollen naar andere record omdat ik de link leg met current record.

    helpppp !!!
  • Options
    flfl Member Posts: 184
    Zuiverste (navision) oplossing hiervoor: noteer de breedte en hoogte van het formulier dat je in de subform wenst te tonen. Geef de subform dezelfde afmetingen, indien nodig vergroot je de tabbladen waar je subform opstaat.

    Zover ik weet is er geen eigenschap die de schuifbalken kan controleren zoals bv in andere talen.

    Als je wilt doorschuiven naar andere record, dan mag je geen link leggen. Je kan dan met code wel ervoor zorgen dat je bij verplaatsing van record van het hoofdformulier, je wel een verplaatsing van de records op het subformulier doet, doch evenwel zonder daar te filter voor te gebruiken.
    Francois
    Consultant-Developper

    http://www.CreaChain.com
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    dit heb ik ook al opgelost !!;)

    maar toch bedankt..

    bestaat er een mogelijkheid om hier op het form een screenshot te plaatsen ?
  • Options
    flfl Member Posts: 184
    Niet zover ik weet. Kan wel ergens screenshots op een webserver plaatsen, en er dan via een URL link naar toewijzen.
    Francois
    Consultant-Developper

    http://www.CreaChain.com
  • Options
    Luc_VanDyckLuc_VanDyck Member, Moderator, Administrator Posts: 3,633
    postaci wrote:
    Hoi mensen,
    ik heb een opportunitykaart met tabbladen. Kan ik in een tabblad een form plaatsen die ik nieuw heb aangemaakt ???
    bv op tabblad Opportunity wil ik Form orderadministratie plakken ? of op een manier als dit mogelijk is ???

    mazzellll

    Akin

    Je bent je 2 "!!" vergeten te zetten achter dit Topic title ;-)
    No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    is het nu goed ? :lol:
  • Options
    Luc_VanDyckLuc_VanDyck Member, Moderator, Administrator Posts: 3,633
    postaci wrote:
    is het nu goed ? :lol:

    Ik hoop dat je hier geen gewoonte van gaat maken.
    No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    [-( als je niks had gezegd had ik het hier niet gedaan.. dus het wordt denk ik geen gewoonte.. :whistle:
Sign In or Register to comment.