Options

Interactie sjabloon !!

postacipostaci Member Posts: 116
edited 2006-09-07 in NAV Dutch speaking only
Hoi mensen,

hoe kan ik in een sjabloon (word) extra velden toevoegen dan dat er is aangegeven ? bij mij staan de volgende velden niet tussen :
Postbus
Postcode postbus
Plaats postbus


Akin

Comments

  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Je kunt in de programmatuur een aantal velden toevoegen, maar daar heb je wel een dealerlicentie voor nodig.

    Hoe het moet staat ook op het forum beschreven.
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    Hoe moet dat dan ?? of waar staat dat beschreven? kan je het aangeven ???
  • Options
    Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Als je zoekt op WordManagement (de naam van de codeunit) krijg je een heel aantal topics die over dit onderwerp gaan.
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    ja ik heb in Wordmanagement gekeken en code ingevoerd. Als ik het wil sluiten en opslaan dan krijg ik de volgende melding :
    de geselecteerde typebibliotheek kon niet geladen worden !

    komt dit door deze gedeelte wat al erin zit ?

    CreateWordAttachment(WordCaption : Text[260]) NewAttachNo : Integer
    Attachment.GET(AttachmentManagement.InsertAttachment(0));
    Attachment."File Extension" := 'DOC';


    ik zit wel lokaal te testen, want ik gebruik een licentie waar ik alles kan. In onze Live omgeving hebben we niet alle rechten ! :D

    als ik iets toegevoegd heb moet ik het toch kunnen opslaan ???
  • Options
    postacipostaci Member Posts: 116
    moet ik nu perse op de plaats de wijziging doorvoeren waar gewerkt wordt? in dit geval gewoon op de server ?? hier de licentie in lezen waar je meer rechten hebt en dan de wijziging doorvoeren ?? want blijkbaar wilt die iets laden en dat gaat niet nu ?? doordat ik misschien lokaal bezig ben?

    akin
  • Options
    flfl Member Posts: 184
    Het probleem zit in een (global of local) variabele van het type automation. Heb je minstens versie 2000 van Word geinstalleerd? Je moet zeker eens de variabelen wrdApp en wrdDoc nakijken die in de lokale variabelen gedeclareed worden (desnoods ze even opnieuw declareren). Let op: deze variabelen zijn verschillende malen als lokale variabele gedeclareerd in de verschillende procedures.

    Jouw licentie heeft hier niets mee te maken. Uiteraard moet je wel rechten hebben hiervoor, maar dit moet in je testversie net zo goed mogelijk zijn als in de productie versie. ten andere, we ontwikkelen toch allen in een test versie en NIET in de productie versie.
    Francois
    Consultant-Developper

    http://www.CreaChain.com
Sign In or Register to comment.