Report layout - afbeelding in tekstvak

Bor1980
Member Posts: 17
Goedendag,
Ik gebruik Report Builder voor het aanpassen van de layout van een report.
Het is een brief die op basis van een klantnummer meerdere regels ophaalt uit een tabel. (geen standaard NAV tabel)
De layout heeft een body en een footer
Ik wil in een Textbox in de body afbeeldingen toevoegen (embedden) maar dat kan niet? Dus ik dacht dan maak ik onder de huidige Textbox een List om zo netjes de afbeeldingen in de body te zetten. Dat gaat wel alleen nu komt die List bij afdrukken meerdere keren voor. Het aantal van die Lists is het aantal wat overeenkomt met de regels in de brief.
Mijn eerste vraag is, hoe kan ik een afbeelding toevoegen in een Textbox en als dat niet mogelijk is... Hoe kan ik ervoor zorgen dat de List maar 1 keer op de brief wordt geprint?

Vriendelijke groet,
Rob
Ik gebruik Report Builder voor het aanpassen van de layout van een report.
Het is een brief die op basis van een klantnummer meerdere regels ophaalt uit een tabel. (geen standaard NAV tabel)
De layout heeft een body en een footer
Ik wil in een Textbox in de body afbeeldingen toevoegen (embedden) maar dat kan niet? Dus ik dacht dan maak ik onder de huidige Textbox een List om zo netjes de afbeeldingen in de body te zetten. Dat gaat wel alleen nu komt die List bij afdrukken meerdere keren voor. Het aantal van die Lists is het aantal wat overeenkomt met de regels in de brief.
Mijn eerste vraag is, hoe kan ik een afbeelding toevoegen in een Textbox en als dat niet mogelijk is... Hoe kan ik ervoor zorgen dat de List maar 1 keer op de brief wordt geprint?

Vriendelijke groet,
Rob
Dynamics NAV2016
0
Best Answer
-
Groep verwijderd in de lijst is de oplossingDynamics NAV20160
Answers
-
Groep verwijderd in de lijst is de oplossingDynamics NAV20160
-
Je had de afbeelding ook in de footer van de group kunnen plaatsen in plaats van in de 'body' van de group. (ten minste als ik goed begrijp hoe je rapport in elkaar zit.)0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions