Options

Rapportageschema Kolomindeling Datumvergelijkingsformules

Ik ben aan de slag met de rapportageschema's en daar is voldoende informatie van te vinden in het Engels.
De Datumvergelijkingsformules zijn echter niet hetzelfde in het Nederlands.
Ik ben dus op zoek naar een tabel met daarin de datumvergelijkinsformules die ik kan gebruiken in mijn kolomindelingen.
Het lijkt er op dat de datumselectie niet wordt overgenomen op de kolommen, ik vermoed dat dat met bovenstaand te maken heeft.
Ik zou heel graag weten wat ik moet gebruiken om het Huidige Jaar Maand 1 te gebruiken. In het engels staat dat als FY[M1] ingesteld, maar dat doet het niet in de Nederlandse vertaling. M1 (Maand 1?) wel, maar dat levert alle maanden 1 op in de hele boekhouding en luistert niet meer naar het filter rechtsbovenin het schema wat het tot een periode zou moeten begrenzen.

Verder proberen levert op dat LJ (lopend jaar ?) wel werkt, maar het te verwachten LJ[M1] weer niet. Kortom, ik heb een overzichtje nodig van wat ik kan gebruiken voor mijn schema's in de Nederlandse versie maar ik kan het nergens vinden.


Het gaat om NAV 2013R2.

Comments

  • Options
    KappaKappa Member Posts: 23
    Dit staat gewoon in de help files, dus als die geïnstalleerd zijn kun je het met de F1-functie oproepen. Ik kan ze hier niet eenvoudig plaatsen vanwege format issues, maar als ze niet bij jou geïnstalleerd zijn kan een printscreen sturen via een direct bericht hier op het forum.
  • Options
    archer89archer89 Member Posts: 337
    please write in english.
    best regards
    Franz Kalchmair, MVP
    Alias: Jonathan Archer

    please like / agree / verify my answer, if it was helpful for you. thx.
    Blog: http://moxie4nav.wordpress.com/
  • Options
    KappaKappa Member Posts: 23
    This is posted in the NAV Dutch speaking only section, so I guess it should be fine?
  • Options
    MishaMisha Member Posts: 3
    edited 2016-08-16
    Kappa wrote: »
    Dit staat gewoon in de help files, dus als die geïnstalleerd zijn kun je het met de F1-functie oproepen. Ik kan ze hier niet eenvoudig plaatsen vanwege format issues, maar als ze niet bij jou geïnstalleerd zijn kan een printscreen sturen via een direct bericht hier op het forum.

    Tja die zijn geïnstalleerd maar ik kan die specifieke parameters niet vinden daar, die help is nogal summier.
    Als jij ze wel hebt, dan zou ik een PB bijzonder op prijs stellen, bedankt alvast !

    *** EDIT : Via een andere manier toch gevonden ***

    Thx Kappa.
Sign In or Register to comment.