Elektronisch BTW-aangifte

ErictP
Member Posts: 164
Heeft iemand ooit de elektronische aangifte werkend gekregen.
Ik krijg steeds de melding:
MHI error, Can not authenticate to SMTP server: 535 invalid user ID or password
User en wachtwoord gecontroleerd bij de belastingdienst.
Wordt niet geblokkeerd door de firewall.
Geprobeerd verbinding te maken via de modem en ADSL.
Iemand nog enige suggesties.
Ik krijg steeds de melding:
MHI error, Can not authenticate to SMTP server: 535 invalid user ID or password
User en wachtwoord gecontroleerd bij de belastingdienst.
Wordt niet geblokkeerd door de firewall.
Geprobeerd verbinding te maken via de modem en ADSL.
Iemand nog enige suggesties.
0
Comments
-
Jawel, na veel proberen.
Uiteindelijk was het een kwestie van het heel goed lezen van de handleiding.
Heb je een handleiding?0 -
Ik heb de handleiding:
Werkwijze E-VAT PKI in Navision
Ik dacht dat ik hieruit alle instellingen hebt overgenomen.
Zijn er nog aandachtspunten.0 -
Ik moet even graven in m'n geheugen, ik weet dat wij uiteindlijk ook zo'n melding overhielden.
Dit is daarna opgelost.
Even de klantendatabase erbij pakken...0 -
Zul je altijd zien, database niet bijgewerkt...
Als ik het me goed herriner is er een document met inlogcodes en wachwoorden.
Een setje is voor inloggen op de website, een andere is voor de automatische aangifte.
Uiteindlijk bleek dat we niet beide inlogcodes moesten gebruiken maar een inlogcode 2x.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.0 -
De eerste user+WW is voor de inbel-verbinding.
De tweede is inderdaad voor de uitgaande (SMTP) en de inkomende (IMAP4).
Deze is gecontroleerd en mag niet meer het probleem zijn.
Mischien nog verdere ideeen?0 -
Nee, sorry. De database met instellingen staat bij de klant...0
-
Ik ga maandag in een Cronus-datase uittesten met de klant-instelling.
Alvast een prettig weekend.0 -
-
Wij hebben het nu bij meerdere klanten aan de praat gekregen. Het vervelende van deze Navision dll is de slechte informatie in de foutmeldingen. Jouw fout over inloggen kan daar niets mee te maken hebben maar gewoon een foute typo in de instellingen.0
-
](*,)0
-
Wij hebben ook nog steeds problemen. Volgens de diginotar moet er via het systeem een aanvraag verstuurd worden aan de diginotar. Waar kan het aanvraag formulier ingevoerd worden?FELIX GHYCZY0
-
Hoi Felix,
Ben je eigenlijk nog verder gekomen met dit probleem?0 -
nee ik ben nog niets opgeschoten. Want ik weet niet hoe ik een aanvraag formulier kan indienen via Navision.
felixFELIX GHYCZY0 -
Kan je Navision partner je niet op weg helpen dan..0
-
mijn partner watermark is van mening dat dit niet onder support valt! dus.. vandaar mijn vraag hier op mibuso.FELIX GHYCZY0
-
Je hebt gewoon even een consultant nodig die dit al eerder werkend heeft gekregen. Zo'n persoon hanteert idd een uurtarief maar daar staat tegenover dat je probleem sneller is opgelost.0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions
- 13 NAV TechDays 2012 Sessions