Per regel een andere datum aangeven in report

SherlockSherlock Member Posts: 40
edited 2012-11-01 in NAV Dutch speaking only
Ik ben bezig met het aanmaken van een leverbon, waarbij voor elk product een tht aangegeven wordt. Normaal is dit gewoon een standaard formule (nu + 12 maanden), echter zijn er een aantal uitzonderingen hierop.

Voor die uitzonderingen heb ik bedacht dat het handig zou zijn om op het request form een boolean veld te plaatsen, waarbij de gebruiker aan kan geven of de tht handmatig ingevuld moet worden.

Indien ja, dan zou ik elke keer als het report de output voor een regel genereert een popup willen krijgen waarbij de tht voor die regel ingevoerd moet worden door de gebruiker.

Voor zover ik heb kunnen zien moet dat via Dialog.input, echter geeft deze telkens aan dat 'input' een onbekende variable is. Daarnaast zou ik ook nog graag aangeven voor welk product de tht ingevuld moet worden, kan dat in een dialog box?

Answers

  • SherlockSherlock Member Posts: 40
    Het is gelukt :)
      IF ManualBBD = TRUE THEN BEGIN
          RegelIdentificatie := STRSUBSTNO ('%1 %2', LotString, "Sales Line".Description);
           window.OPEN(txtLabel12 + RegelIdentificatie + '#1#########' + txtLabel13,THT);
           window.INPUT(1,THT);
           window.CLOSE;
      END;
    

    En hierbij heb ik nog aangegeven dat window een variable van het type dialog is.
Sign In or Register to comment.