Options

Dignotar -> KPN fout

gfrankegfranke Member Posts: 4
edited 2012-09-20 in NAV Dutch speaking only
Instellen BAPI naar KPN
Om gebruik te blijven maken van de PIN tot 2013 moeten de volgende instellingen worden gewijzigd
naar KPN methodiek z.s.m.
Om deze instellingen te wijzigen moet je naar de Elek. Aangifte-instellingen navigeren via
Financieel instellingen Elektronische aangifte Elek. Aangifte-instellingen.
Onder het tabblad Certificaten moeten de volgende gegevens gewijzigd worden, er moeten geen
openstaande aangiften aanwezig zijn.
· Directory LDAP server:
ldap.kpnbapi.managedpki.com:389
· CSP-Certificaatzoekstring:
CN=KPN Corporate Market Tax CA G2,O=KPN Corporate Market BV,C=NL
· Certificaatzoekstring belastingdienst:
CN=Belastingdienst,OU=Servercertificaat E - zie CPS,L=Apeldoorn Joost van den Vondellaan
14 (0000),O=Belastingdienst (2000000002),C=NL
Er hoeven op dit moment geen andere punten gewijzigd te worden, via
Functies -> Certificaten ophalen -> kunt U de certificaten vernieuwen.
Voor

Heb dit met mijn klant geprobeerd maar dit lukt niet, er is een abbonnee nummer aangevraagd bij de knp maar ik weet niet hoe de certificatie in te lezen, indien ik dit probeer via certificaten vernieuwen krijg ik de volgende foutmelding:
"cannot find connection name, LDAP0016' ](*,)
Ook indien ik deze via het certificaten scherm probeer en handmatig deze probeer aan te vragen of in te lezen krijg ik deze foutmelding. :?
Wie weet hoe dit nu werkt? =D>

Comments

  • Options
    gfrankegfranke Member Posts: 4
    Helaas, heb ik nog geen goede oplossing voor dit probleem gevonden en is de inspanning die dit vergt in uren en geld niet goed verdigbaar naar de klant toe. Ze konden het toen goed gebruiken en verwachten het nu weer.
    Eigenlijk is er ook gewoon een goed alternatief op de markt waarmee je voor weinig geld gemakkelijk en onderhoudbaar BTW aangiften kunt insturen, en dat is http://www.elektronische-aangifte.nl/
    daarvoor kan ik het niet op de rit zetten,

    Gerben
Sign In or Register to comment.