verschil in datum tussen classic en RTC client

DuweDuwe Member Posts: 2
edited 2012-07-24 in NAV Dutch speaking only
Goedemorgen,

Ik had een vraagje, ik heb een probleem waar de datum verschillend in de classic client en de rtc weergegeven word, als ik bijvoorbeeld datum 01-01-1800 invul, komt er in de RTC 01-01-00 uit, wat in de dropdown kalender vertaald word naar 01-01-2000, maar in de classic client laat hij wel netjes 01-01-1800 zien.
Weet iemand mij te vertellen met welke instellingen of aanpassingen ik dit kan verhelpen zodat ze allebei hetzelfde laten zien??
met de bijgevoegde plaatjes is het misschien wat duidelijker.

Alvast bedankt!

Comments

  • SogSog Member Posts: 1,023
    Allereest wou ik er toch op willen drukken dat alle datums voor 01/01/1970 problematisch zijn in programmas.
    Dan heb ik de simpele vraag voor jou, waarom zijn datums voor 1970 belangrijk voor het business process dat u aan het ontwikkelen bent?
    Indien dit niet business-kritiek is, zou ik het gewoon laten vallen.

    Daarnaast zou je bij de landinstellingen kunnen plaatsen dat ipv dd-mm-yy er altijd dd-mm-yyyy wordt getoond.
    Dat de dropdown kalender niet werkt met data voor 1970, dat kan ik begrijpen en zal enkel op te lossen zijn door er zelf 1 te bouwen met een add-in.
    |Pressing F1 is so much faster than opening your browser|
    |To-Increase|
  • Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Geboortedatums zijn toch wel handig voor 1970... 8)
  • SogSog Member Posts: 1,023
    Geboortedatums zijn toch wel handig voor 1970... 8)

    Enkel voor mensen met een midlife crisis.
    |Pressing F1 is so much faster than opening your browser|
    |To-Increase|
Sign In or Register to comment.