Inkoop - Ontvangen maar niet gefactureerd

NoiK00NoiK00 Member Posts: 51
edited 2012-07-05 in NAV Dutch speaking only
Hi all,

Ik was benieuwd hoe jullie omgaan met de vraag: Hoe kan je door middel van een lijst kan opvragen wat er aan inkoop orders wel ontvangen is, maar niet gefactureerd?

Ik heb geen standaard report gevonden in NAV die dit out of the box kan opvragen. Wel heb ik op Inkoopontvangstregel niveau een veld gevonden ([Qty_ Rcd_ Not Invoiced]) die dit zou kunnen presenteren. Tevens presenteert de statistiek van de leverancier een bedrag dat ontvangen is maar niet gefactureerd.

Alvast bedankt,
Kees

Comments

  • Marije_BrummelMarije_Brummel Member, Moderators Design Patterns Posts: 4,262
    Report 709? Voorraad Inkooporders?

    En dan filteren op nog te factureren aantal?
  • NoiK00NoiK00 Member Posts: 51
    Report 709? Voorraad Inkooporders?

    En dan filteren op nog te factureren aantal?
    Bedankt voor de reactie, dit rapportje is idd een presentatie van de betreffende regels.
    Om de vraag nog een stap verder te leggen; Is er ook een rapportje die het vanuit de leveranciers kan presenteren?

    Oftewel PER leverancier -> Per order -> per artikel ?

    Alvast bedankt,Kees

    UPDATE:
    Toch zie ik dat het rapportje niet alles laat zien:
    Wanneer ik report 709 uitvoer, is het enige filter:
    Veld Filter
    Te factureren aantal <>0

    Ik krijg dan een goede lijst, echter wanneer ik handmatig een order opzoek waar dit het geval(het getal staat nl. op 17) is komt ie hier niet in terecht.
    En dit terwijl de verwachte ontvangst datum al ver(5 maanden) voorbij is. Nog andere haken en ogen die ik mis?
Sign In or Register to comment.