Pizza-sessies voor NAV developers?

lvanvugt
Member Posts: 774
Recent ben ik op LinkedIn deze discussie begonnen: Pizza-sessies voor NAV developers?.
Ik wil ook via dit kanaal alle NL NAV Developers polsen naar hun interesse. Overigens zijn niet-NL-ers (!) ook van harte uitgenodigd.
Voor het gemak bij deze de originele tekst van LinkedIn:
Om op een gegeven moment iedereen eenvoudig/direct te kunnen aanspreken zou ik graag je e-mailadres willen hebben. Stuur die maar naar: lvanvugt@live.nl.
Ik wil ook via dit kanaal alle NL NAV Developers polsen naar hun interesse. Overigens zijn niet-NL-ers (!) ook van harte uitgenodigd.

Voor het gemak bij deze de originele tekst van LinkedIn:
Er is inmiddels genoeg interesse (en ook toezeggingen) om dit vorm te gaan geven, maar graag hoor ik nu al van meer mogelijke 'bijval'. Dus post een reply hieronder! Of, bij voorkeur, op LinkedIn. \:D/Ooit, lang geleden, waren er (ook) voor NAV developers pizza-sessies. Weet je nog, in Barneveld? Vanuit MS is dit steeds nog ondersteund voor AX, maar voor NAV is dat een stille dood gestorven, dunkt mij.
Ik vroeg me af of hiervoor vanuit de NAV dev gemeenschap genoeg animo is om dit zelf weer op te pakken. En waar behoefte aan is.
Ik hoor het graag, hier ...
Om op een gegeven moment iedereen eenvoudig/direct te kunnen aanspreken zou ik graag je e-mailadres willen hebben. Stuur die maar naar: lvanvugt@live.nl.
0
Comments
-
Prima idee. Dat waren altijd nuttige sessies. :thumbsup:With kind regards,
Marco de Vries0 -
Prima idee0
-
Ben je geïnteresseerd?
Inmiddels hebben we het e.e.a. in kannen en kruiken gegoten en heb je hier over kunnen lezen op de blogs van Mark Brummel en mij:
* The Dutch Dynamics Community is started
* Born: Dutch Dynamics Community
Wil je erbij zijn geef je dan zsm op (events@dutchdynamics.net), zodat we weten hoeveel mensen we mogen verwelkomen.0
Categories
- All Categories
- 73 General
- 73 Announcements
- 66.6K Microsoft Dynamics NAV
- 18.7K NAV Three Tier
- 38.4K NAV/Navision Classic Client
- 3.6K Navision Attain
- 2.4K Navision Financials
- 116 Navision DOS
- 851 Navision e-Commerce
- 1K NAV Tips & Tricks
- 772 NAV Dutch speaking only
- 617 NAV Courses, Exams & Certification
- 2K Microsoft Dynamics-Other
- 1.5K Dynamics AX
- 320 Dynamics CRM
- 111 Dynamics GP
- 10 Dynamics SL
- 1.5K Other
- 990 SQL General
- 383 SQL Performance
- 34 SQL Tips & Tricks
- 35 Design Patterns (General & Best Practices)
- 1 Architectural Patterns
- 10 Design Patterns
- 5 Implementation Patterns
- 53 3rd Party Products, Services & Events
- 1.6K General
- 1.1K General Chat
- 1.6K Website
- 83 Testing
- 1.2K Download section
- 23 How Tos section
- 252 Feedback
- 12 NAV TechDays 2013 Sessions