Options

Geboekte factuur> Afdrukken> niet alle regels worden getoond

malonsomalonso Member Posts: 17
edited 2009-07-27 in NAV Dutch speaking only
Beste allemaal,

Waarschijnlijk een simpel probleem, maar op de een of andere manier zie ik het antwoord niet, hopelijk kunnen jullie mij een helpende hand bieden.

Bij één specifiek geboekte factuur probeer ik een afdrukvoorbeeld te genereren. Echter krijg ik niet alle regels te zien.
Bij alle andere geb. facturen heb ik geen problemen en zie ik gewoon alles.

Ideetje :-k ? thanks alvast!

Comments

  • Options
    Luc_VanDyckLuc_VanDyck Member, Moderator, Administrator Posts: 3,633
    Wellicht werd het rapport aangepast. Standaard NAV gaat rapport 205 (Orderbevestiging) alle verkoopregels afdrukken.
    No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
  • Options
    malonsomalonso Member Posts: 17
    edited 2009-07-06
    Wellicht werd het rapport aangepast. Standaard NAV gaat rapport 205 (Orderbevestiging) alle verkoopregels afdrukken.

    Naar mijn weten is er niets veranderd hiermee.
    Het vreemde is dat het echt maar voor 1 specifieke geb. factuur geldt. Alle andere geb. facturen kan ik gewoon afdrukken en dan zie ik alle bijbehorende regels.

    Het factuuroverzicht van de desbetreffende factuur geeft ook het juiste totaalbedrag weer...maar als ik wil afdrukken, dan laat deze alleen de informatie van de eerste paar regels zien...en nogmaals, dit gebeurd maar bij 1 specifieke geb. factuur, bij de rest gaat alles goed ](*,)
  • Options
    Luc_VanDyckLuc_VanDyck Member, Moderator, Administrator Posts: 3,633
    Zonder de code te zien van rapport 205 blijft het gissen naar de oorzaak.
    No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
  • Options
    malonsomalonso Member Posts: 17
    Zonder de code te zien van rapport 205 blijft het gissen naar de oorzaak.

    Het zit niet in Report 205 (deze is namelijk standaard NAV heb ik net gezien), er is een apart report aangemaakt:

    Sales Invoice Header        <Sales Invoice Header>
       Integer	               CopyLoop
         Integer	             PageLoop
           Sales Invoice Line   <Sales Invoice Line>
           Integer	           VATCounter
           Integer	           VatCounterLCY
    

    Lees ik ergens overheen :-k
  • Options
    Luc_VanDyckLuc_VanDyck Member, Moderator, Administrator Posts: 3,633
    Hiermee zijn we niet veel. Je moet het rapport exporteren in text-formaat ... en dat kan enkel als je een developers-license hebt.

    En je zei dat het ging om een verkooporder. Maar dit rapport gebruikt de gegevens van de verkoopfacturen.
    No support using PM or e-mail - Please use this forum. BC TechDays 2024: 13 & 14 June 2024, Antwerp (Belgium)
  • Options
    malonsomalonso Member Posts: 17
    Hiermee zijn we niet veel. Je moet het rapport exporteren in text-formaat ... en dat kan enkel als je een developers-license hebt.

    En je zei dat het ging om een verkooporder. Maar dit rapport gebruikt de gegevens van de verkoopfacturen.

    Mijn excuses, u heeft helemaal gelijk....het gaat om de geboekte verkoopfacturen :oops: .
    (ondertussen heb ik de titel van deze thread en de inhoud van mijn posts aangepast)
    Ik ben met verschillende zaken tegelijkertijd bezig...vandaar dat ik ook vastliep.

    Het probleem bestaat echter nog steeds...ik zal morgen proberen een text-export te creëren...maar moet nog even kijken of ik de juiste licentie daarvoor heb.
  • Options
    lyotlyot Member Posts: 202
    Zijn de regels die u niet te zijn krijgt soms regels van het type grootboekrekening?
Sign In or Register to comment.