Options

Navision 4 SP2 & SQL server & flowfields

lyotlyot Member Posts: 202
edited 2008-02-22 in NAV Dutch speaking only
Hallo,

Ik heb net iets vreemds voorgehad, laat mij even de situatie schetsen.
Ik wou iets testen door verschillende bewegingen te verrichten tussen enkele bins. Tot zover geen probleem, test afgelopen. Nu wou ik mijn voorraden terugplaatsen zoals voor de test. Dit heb ik simpelweg gedaan door de warehouse entries voor alle bewegingen gebeurd tijdens de test te verwijderen (test-omgeving natuurlijk). Als ik nu kijk op de bin content waarvoor ik de meeste bewegingen heb uitgevoerd zie ik dat deze terug mooi op het origineel aantal staat (bijv. 258 stks). Tot zover ook nog geen probleem. Tot ik de test opnieuw doe, dan merk ik iets merkwaardig.
ik besluit er de debugger op los te laten en zie tot mijn grote ontsteltenis dat een CALCFIELDS van quantity van diezelfde bin content echter een ander resultaat oplevert, bijv. 402 stks. :shock:
Als ik een half uur opnieuw later probeer zie ik dat die CALCFIELDS in debug nu wel het juiste resultaat weergeeft... :shock: :shock:

Hoe kan dit? Heeft dit iets te maken met SQL en hoe die juist zijn SIFTS bijhoud? Zoja, bestaat er een oplossing voor. Zonee, waar moet ik het dan wel zoeken?

Alvast bedankt.

Comments

Sign In or Register to comment.