Options

Factuur afr. precisie (LV) & Max toegestaan BTW verschil

FabianNCFabianNC Member Posts: 78
edited 2008-01-08 in NAV Dutch speaking only
Bij de boekhoudinstellingen van een nieuwe administratie kom ik op dit moment even niet meer uit een instelling. Ik weet dat ik dit eerder heb gedaan, maar ik kom er deze keer niet uit.

De Factuur afrondings precisie (LV) & Max toegestaan BTW verschil staat op 0, ik wil hier bv 0,01 instellen, maar dan krijg ik de volgende melding:

Het veld kan maximaal 0 decimale posities bevatten.

Kan iemand me hierbij verder helpen?
Navision 4.0 SP2 | Win 2003 TS

Comments

  • Options
    bvbeekbvbeek Member Posts: 32
    Hoi,

    Als je dit veld in design modus bekijk, wat staat er dan bij de optie DecimalPlaces?
    Yours,
    Bart van Beek
    Boltrics Professionals B.V. | www.boltrics.nl
    Nekovri Dynamics | 3PL Dynamics
  • Options
    FabianNCFabianNC Member Posts: 78
    Daar staat 2:2

    Als invoer in de velden lijkt mij 0,01 wel een geldige waarde.

    Zou het kunnen zijn dat eerst overal de juiste rekeningen gekoppeld moeten zijn zodat de verschillen geboekt kunnen worden?

    Het gaat in dit geval om een lege administratie, en het kan dus zijn dat ik nog niet aan die instellingen ben toegekomen.
    Navision 4.0 SP2 | Win 2003 TS
  • Options
    FabianNCFabianNC Member Posts: 78
    Vanavond nog eens verder gezocht en ik zag dat ik het scherm Boekhoudinstelling had gewijzigd.

    Waarom was me tot 10 minuten geleden onduidelijk: totdat ik de velden ging bekijken. Er staat een verborgen veld bij 'prijsdecimalen' en 'bedragdecimalen'.

    Vervolgens even een herstart en dan staan er gelukkig weer decimalen :) .

    Ik maak deze velden maar even non-editable, zodat ik ze niet meer zo snel over het hoofd zie.
    Navision 4.0 SP2 | Win 2003 TS
Sign In or Register to comment.