Options

Text export

MaximusMaximus Member Posts: 105
edited 2007-10-22 in NAV Dutch speaking only
Hoi,

ik wil een textexport maken van alle objecten om deze te bekijken met de Developerstoolkit. Tijdens het exporteren krijg ik de melding: "Tabledata 28 niet aanwezig". Ik kan niet zien waar ie op dat moment vastloopt. Vervolgens wil ik alle objecten compileren om te kijken waar de fout zit, zodat ik deze kan verhelpen. Ik krijg dan uiteindelijk de melding: "De compiler heeft fouten gevonden in 59 objecten", maar de vinkjes bij Compiled in Object Designer staan bij alle objecten aan. Ik kan dus niet zien welke objecten niet compileren. Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar kan krijgen om alle obejcten in .txt formaat geexporteerd te krijgen?

Answers

  • Options
    DenSterDenSter Member Posts: 8,304
    Wanneer je alle objecten compileert, en NAV geeft je die boodschap, dan zijn alle objecten die niet compileren gemarkeerd. View, Marked only, om ze zichtbaar te maken. Je zal dan elk object apart moeten openen in design om te zien wat er mis mee is.
  • Options
    mart1n0mart1n0 Member Posts: 123
    Normaal worden alle objecten die niet compileren gemarkeerd (lees: Er verschijnt een bolletje vooraan in de lijn van de objecten).

    Via het menu: "View" > "Marked Only" kan je dan filteren en zie je enkel de objecten die gemarkeerd en dus niet gecompileerd zijn.

    Om de fouten hierin te zien kan je deze één voor één individieel proberen te compileren, dan verschijnt namelijk een iets meer verklarende fout.
  • Options
    MaximusMaximus Member Posts: 105
    Bedankt, ik had zelf al een aantal objecten gemarkeerd staan, voor ik alle objecten compileerde. Vandaar dat mij dit niet werkte.
Sign In or Register to comment.