Meerdere logo's printen op report in 1 bedrijf

Angelo63Angelo63 Member Posts: 20
edited 2008-10-28 in NAV Dutch speaking only
Ik heb twee reports gebouwd, genaamd Kostenoverzicht. In het ene report print ik het logo van het bedrijf via een picturebox met de afbeelding van de Company Info. Op het tweede report (uit dit zelfde bedrijf) moet een ander logo komen, hiervoor wil ik dan in plaats van picturebox "Image" gebruiken. Ik heb dit logo als BMP klaar staan op mijn persoonlijke schijf. Hoe moet ik nu verder gaan ? Ik heb al opmerkingen gelezen die zeggen importeren van je C-schijf maar aangezien wij met terminal-server werken (plm. 200 gebruikers op 23 lokaties) denk ik dat dit niet kan. Graag jullie advies....
Alvast bedankt ;-)

Comments

• Adriaan2kAdriaan2k Member Posts: 159
    beste Angelo,

is het niet mogelijk om het bmp file te uploaden naar je terminalserver ? je kunt het dan vanaf die plaats inlezen. Dit is volgens
    mij een eenmalige actie, je moet alleen het pad en bestandsnaam correct vullen en het bmp.bestand mag maar een bepaalde
    grootte hebben.
    mvg Adriaan
  • Angelo63Angelo63 Member Posts: 20
    Wij werken met 7 terminalservers in ons netwerk, betekend dat 7 keer uploaden ?
  • Angelo63Angelo63 Member Posts: 20
    Deze kan als SOLVED beschouwd worden. Ik heb in de openbare algemene bedrijfsschijf die benaderbaar is door alle netwerkgebruikers een mapje aangemaakt met logo's voor Navision van onze diverse bedrijven. En per report het betreffende pad ingevuld bij de eigenschappen van Image -> Bitmap. en het werkt \:D/ =D>

bedankt voor de reacties :wink:
  • ajhvdbajhvdb Member Posts: 672
    Moet je ze nu eens verplaatsen. Werkt het nog steeds...
  • ShedmanShedman Member Posts: 194
    Ja, totdat je opnieuw een text-fob inleest ...
Sign In or Register to comment.